Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke det at jeg skal blande meg veldig inn her, men ja hotbmw og crazygirl har samme IP.

Av og til sier et bilde mer enn 1000 ord:

you_fail-12825.jpg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Haha, så utrolig eid. Tenk å prestere å gjøre noe sånt.

Ikke det at jeg skal blande meg veldig inn her, men ja hotbmw og crazygirl har samme IP.

100% avslørt i allefall.

Jeg synes denne "dama" (får jeg lov å si kjerringa?) fortjener å bli uthengt her når hun kommer med såpass alvorlige påstander / løgner om Gubben. Få henne på hue og ræva ut av forumet (!!)

Skrevet

Hehehe.. God underholding..! :-D

MEN, for å være litt seriøs, så kunne fort "Gubben" blitt stemplet som en pervo her inne, hadde det ikke vært for at Crazygirl fort ble gjennomskuet. Og det er litt skummelt, det kunne ha skjedd med hvem som helst av oss her inne.!!

Skrevet
MEN, for å være litt seriøs, så kunne fort "Gubben" blitt stemplet som en pervo her inne, hadde det ikke vært for at Crazygirl fort ble gjennomskuet.

Akkurat det er veldig skummelt.

Skrevet

Hu har i alle fall gjort en ting riktig, og det er valget av nick, for sånn som jeg oppfatter det så er hu rimelig crazy i skallen som oppfører seg sånn :)

Skrevet

Crazygirl:

Er dessverre ikke alltid det som står i signaturen din stemmer.

Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt ut et sreenshot av den PM'en du fikk av "Gubben" veldig kjapt.

Hvis ikke syns jeg det er på tide å ligge seg helt flat og si unnskyld til både "gubben" og alle andre på forumet som leste denne tråden og trodde du var utsatt for trakassering på et så ellers fint forum vi har her...

Skrevet

Skikkelig smart å terge på deg hele forumet og samtidig totalt ødelegge hele saken din på den måten du har gjort.

Andre har gjort det før med samme resultat...

jpda6obzneusrptw9dvm.jpg

Uansett, stemmer for "klassiker" seksjon hvor alle slike hysteriske tråder blir arkivert for fremtiden.. er sånn på milforum og!

Skrevet

Mytomani er kjennetegnet av at en voksen person lyver mer eller mindre hele tiden. Fenomenet er ikke en sykdom i seg selv, men kan forekomme som ledd i enkelte psykiske sykdommer deriblant såkalt narcissistisk ("selvopptatt/selvsentrert") personlighetsforstyrrelse, sosiopati eller en tvangslidelse.

Den "vellykkede" mytoman har ofte en egen evne til å trollbinde sitt publikum, og kjenner som regel ingen skyldfølelse når han lyver. Det gir han egen glede å forlede sine omgivelser og se hvor langt han kan makter å gjøre dette. Løgnen fungerer som et slags rusmiddel.

En lystløgner kan bli rasende, deprimert eller foreta selvdestruktive handlinger hvis han blir avslørt.

Jeg trur denne persjonen lider av Mytomani. Dette er noe JEG trur. Og Norge er jo et fritt land. Så jeg kan tru hva jeg vill. Så ikke kom og prat om noe æreskrenkelse eller noe tull.

Jeg har vert så heldig vill jeg si at jeg har gått i klasse med en sånn lystløgner. Jeg syntes dette er veldig artig. Sitte og høre på historer som du vet ikke er sanne. Og bare sitte og gruble på noe du kan spørre om for og få denne persjonen til og bli busta. For så og se reaksjonen. Og det jeg har erfart er da veldig ofte og få høre. Spør han skjøl! Nei du får tru hva du vill. osv osv. Han jeg snakker om gikk til og med så langt som og lage en msn profil for og støtte sine egen historie. Noe folk med Mytomani veldig ofte gjør.

Veldig bra lese stoff dette! La henne bli. Og få henne sperret er som om viss pelle og svein hadde slutta i Hotel Cæsar!:D:D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...