Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
:shock: Såpass ja. Det bli for dumt når folk begynner å sende slikt. Da har de ikke respekt for hverken andre eller seg selv.
Skrevet

Hjernedødt å drive slik, men man hører jo så mye tull i dag, selv på en edruelig onsdagkveld i butikk- kø, så noen steder må det stamme fra.

Hvis du er i humør så ville jeg kødda med vedkommende helt til han hadde dreti i buksa. Det ingenting som å kødde skikkelig med folk som tror de kødder med deg. :mrgreen:

Skrevet
Hmmm...Okei...

PM nr 1---> Hey bebi;)Tror jeg så deg utafor KBS sentert,,fy fader sier jeg bare.Hvis du trenger hjelp med bil så skal jeg love deg at jeg står der med engang.Sånne damer vil jeg ha!Og du hadde garantert falt for meg,jeg har alt...21 cm hele veien..Så hvis du vil så ring meg....Skal love deg en natt du ALDR glemmer.

Hei, jeg er en desp faen. Tror jeg så deg en plass. Jeg vil ha meg noe. Kan hjelpe deg å skru hvis du gjengjelder tjenesten. Du hadde falt pladask for meg for jeg har en ganske gjennomsnittlig stor k*k. Jeg er en veldig optimistisk person ( :P )

Skrevet
Hjernedødt å drive slik, men man hører jo så mye tull i dag, selv på en edruelig onsdagkveld i butikk- kø, så noen steder må det stamme fra.

Hvis du er i humør så ville jeg kødda med vedkommende helt til han hadde dreti i buksa. Det ingenting som å kødde skikkelig med folk som tror de kødder med deg. :mrgreen:

Haha;)Ja jeg kødda faktisk tilbake og skrev at jeg hadde en skikkelig hunk til å fixe bilen miin,og han hadde godt over 21 cm ja;) Haha;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...