Crayzygirl Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Mere modent enn det dere holder på med ialfall;)
Glenn-Andre Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Mere modent enn det dere holder på med ialfall;) det tviler jeg på men...
///ben Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Nå er Crazygirl på tynn is her føler jeg:) Og det hjelper vel ikke akkurat saken hennes med sånne utbrudd som dette heller:D JAJAJAJA!!!!!!!!!!!TRO HVA DERE VIL!!
Jakka Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 nei det gjør nok ikke det Men uansett så gir jeg meg på denne saken, siden Crazygirl bare er umoden og at gubben har motbevist det hun har sakt.
PenguiN- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Gubben velkommen som bruker av forumet forresten sleng ut en bildetråd da om kjerra! Gunnar, nautiluz, Maze og dere andre moderatorer, nå synes jeg faktisk det er på tide å vurdere utestengelse på crazygirl fra forumet ettersom JEG affal ikke er intressert i å ha folk med slik oppførsel her inne. En ting er en misforståelse, men dette, dette er faktisk ulovlig (æreskrenkelse).
Crayzygirl Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Er vel ikke æreskrenkelse å si sannheten er det det??? Dere har jo lagt opp deres egene fantasier så da er vel det æreskrenkende også eller hva? Dere snakker jo bare dritt om meg her inne.Og dere vet ikke saken en gang!! Så da blir jeg forbanna,men det hadde sikkert dere blitt å!! Så håper dere er modene nok nå da å la denne saken ligge så kan politiet ta seg av saken!! Så kan vi jo se nå da hvem som er moden... Takker for meg i denne latterige tråden!
HotBmw Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Er faktisk enig med Crayzygirl her.Det er jo ingen her som vet sannheten om hva som har skjedd.Og som jeg ser her så er det jo veldig masse stygge ting mot Crayzygirl,og også som person,og da blir jo det veldig ulovelig i seg selv. Lykke til uansett:D
PenguiN- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hotbmw; Se på "bevisets stilling" begge har fått gode forsøk på å redegjøre for seg. Hvorfor skulle en som allerede har nr til crazygirl sende en pm til henne når di er uvenner fra før av? (se tråd lenger ned). HVorfor formulerer han seg på den måten? han har jo sett crazygirl når han handla bil av henne? Hvorfor har ikke crazygirl vist oss screenshot, noe hun har hatt en hel dag på? Når du leser innleggene til hver enkelt av dem, hvem tror du er mest troverdig? JA vi kan godt legge saken død, den er jo allerede vunnet for gubben. (og crazy, det er ikke æreskrenkelse å kalle deg en løgner når du har fått GODE muligheter til å bevise det motsatte men kun svarer med flåsete innlegg og ikke virker som du bryr deg så mye om å få fram hva som er sannheten, SPESSIELT nå når gubben har lagt fram sine "bevis").
Snusfenrik Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Så lenge det er ord mot ord så blir dette ganske meningsløst... Crayzygirl, du kommer med mange påstander uten å komme legge frem bevis, og så begynner du å bli skikkelig usakelig når noen stiller spørsmål til påstandene dine... det hjelper ikke mye på troverdigheten din. Dette sett i lys av hvordan forrige tråden din utviklet seg, gjør bare vondt verre. Er det tilfelle at saken er noenlunde slik du beskriver, så legg frem bevis eller ta det med moderator. Det du driver på med nå fører ingen veier, men det har du vel fått med deg innen nå. Behold fatningen, legg frem saken på en skikkelig måte om du virkelig vil ta det her inne, og kom med bevis på det du sier. Ellers blir det ord mot ord i en sak som alltid vil ha to sider. Ellers, æreskrenkelse er vel å dra det litt langt.. men sverting av en annen bruker er nok riktig, så lenge saken blir lagt frem uten bevis. Så lenge Gubben blir støttet opp av moderatorer/admin her inne ang Crayzygirl sine påstander om at hun har meldt det til moderator, og i tillegg legger frem bevis som han har gjort, så har du Crayzygirl en veldig dårlig sak her. MTP PenguiN sitt innlegg her over, så ser du vel hvor jeg vil hen.
Wacman Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 ingen som tok den at hotbmw er en bruker hun har opprettet for å "støtte" seg selv? For helvete, dette her er så lavmål at det nesten gjør vondt! Jeg har klart å bannlyse paradise hotel fra tv'en når jeg er i rommet,men nå skummer dritten over inn hit også? Du burde skamme deg,crazygirl - i alle fall slik saken stiller seg nå. Politiet ja, de kommer sikkert til å ta deg kjempeseriøst. Har du noen falske voldtektsanklager på rullebladet også,eller?
PenguiN- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Problemet er jo at det ikke er ord mot ord, er jo screenshot fra gubben VS ord og flåsete innlegg fra crazygirl.
PenguiN- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Kan admin bekrefte/avkrefte at hotbmw og crazygirl IKKE har samme ip eller noe sånnt ?
Anbefalte innlegg