Ole Edition33 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Har prøvd synkronisert tlf med navien i bilen "stor skjerm" det går bra men tlf driver å kobler til å fra med jevne mellomrom! har søkt i forumet men har ikke finni noen svar så krysser finga for att noen har en løsning på problemet Tlf er forresten en sony ericsson w715
j0lle Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hadde samme problemet med min gamle SE mobil. Prøv å oppgradere softwaren på telefonen.. Alt ordnet seg for meg da jeg gikk over til iphone....
Ole Edition33 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Ja skal prøve det! Ja skal handle det kansje neste uke, iphone altså
Ole Edition33 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 har prøvd å oppdatere tlf men hjalp ikke
larserso Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Ikke alle telefoner som er lite stabile, selv når de er oppgradert. Slet veldig med Nokia E52. Nå har jeg Htc HD2 og den fungerer utmerket.
-Roger- Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Jeg har en w595 og det fungerte utmerket i 330'n som jeg hadde før. Men det var som du sier at den koblet seg fra og på igjen hele tiden første gangen. Men neste gang og alle gangene deretter så koblet den seg til automatisk når jeg startet bilen og så kunne den koble seg av og på en gang noen sekunder etterpå. Men så holdt den seg stabil.
-Roger- Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Det er forresten slik i min firmabil også (Ford connect) Når jeg starter så kobler den seg på, av og så på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå