DannyRS Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 a new low 321 000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Det hersker ingen tvil om at km bare er et tall som ikke har noe betydning i denne sammenheng. Fantastisk strøkent!! Har du byttet seter forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Strøkent! Coilovers eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Det hersker ingen tvil om at km bare er et tall som ikke har noe betydning i denne sammenheng. Fantastisk strøkent!!Har du byttet seter forran? Takk. Ingen vits å være redd for km nei. Det er originale stoler Strøkent! Coilovers eller? Ikke coilovers.. Det er lowtec fjærer pluss senkeskåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Så på det du gjorde med Hovedlyktene. gjorde det samme på min, Bare at jeg slipte bort UV belegget og lakkerte med UV klarlakk. Ser bra ut dine å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Strøken bil, ser helt fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Veldig pen senk Kunne du spesifisert hvilken senk det er? Hvor kjøpte du de senkeskålene? -Syver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Takk. Det er lowtec 45/0. Skålene ble kjøpt hos GS-bildeler. Lenge siden det har vært noen oppdatering her nå. Har egentlig ikke skjedd så mye spennende med bilen i det siste. Runder snart en ny milepæl hva kilometer angår, så får legge ut noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvor langt har den gått nå? sålenge de holdes godt, så er jo ikke km-stand noe farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Snart 333333 Kilometerne skjemmer ingen, eller iallefall ikke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Synes min har gått langt også, men fungerer veldig bra fortsatt! bytte litt deler i ny og ne, og holde den i god teknisk stand så er det ikke noe sak;) Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Veldig fin denne her kunne du ha fortalt meg hvor du kjøpte delene til å erstatte swirlflaps med? stoler ikke helt på de jeg har funnet på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Jeg kjøpte de på ebay.. men har ikke ebay-historikk så langt tilbake, så finner ikke ut hvilken selger i farta. Mine er av plastikk. Foruten ebay kan du få tak i swirl flaps her: http://www.pmwltd.co.uk/ http://www.swirlflaps.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Deilig deilig deilig bil. Er deilig å lese gjennom her. Du gjør alt så riktig! Utrolig bra jobba med lyktene og alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Jeg kjøpte de på ebay.. men har ikke ebay-historikk så langt tilbake, så finner ikke ut hvilken selger i farta. Mine er av plastikk. Foruten ebay kan du få tak i swirl flaps her: http://www.pmwltd.co.uk/ http://www.swirlflaps.co.uk/ Takker har du noen gode tips til meg før jeg begir meg ut på å skifte disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå