Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det med klarlakk fungerer nok ikke. Det er bare til å prøve, men sannsynligheten for at du får regning i posten er nok ganske stor. "Klistremerke"-skilt kan et reklamebyrå lage til deg, men det er ulovlig, og du kan i verste fall bli anmeldt for dokumentforfalskning.

Jeg har dobbelsidig teip på begge mine skilt, det fungerer ganske bra. Borrelås fungerer også vil jeg tro.

Skrevet
kan man ikke få tak i klistre skilt?? det beste hadde vært om alle bilen skulle kunn ha skilt bak som på sykler:P

tror dere det hjelper å klarlakkere skiltet for at det skal skinne som faen da fotoboksen flasher``???

hva mener du med klistre skilt? sånn prøve skilt sak?=S

Skrevet
Det med klarlakk fungerer nok ikke. Det er bare til å prøve, men sannsynligheten for at du får regning i posten er nok ganske stor. "Klistremerke"-skilt kan et reklamebyrå lage til deg, men det er ulovlig, og du kan i verste fall bli anmeldt for dokumentforfalskning.

Jeg har dobbelsidig teip på begge mine skilt, det fungerer ganske bra. Borrelås fungerer også vil jeg tro.

åja, det kan da også være greit:D menne ossen går det med skiltet forran når du kommer litt opp i fart, sånn over 140km/t?

Skrevet

Skiltet overlevde gjennom Tyskland og de hastigheter man kan komme opp i der.

Det har riktignok falt av mens bilen stod i ro i garasjen, men der tror jeg heller var litt slurv med vasking av fanger før det ble monntert som var årsaken.

Skrevet
kan man ikke få tak i klistre skilt?? det beste hadde vært om alle bilen skulle kunn ha skilt bak som på sykler:P

tror dere det hjelper å klarlakkere skiltet for at det skal skinne som faen da fotoboksen flasher``???

hva mener du med klistre skilt? sånn prøve skilt sak?=S

tenkte sånn vanlig skilt bare att den er i klistre versjon istede metal plate, det kler noen biler da, bare lurte på om det er lovlig i norge osv. men neida, norske kjøretøy regler er sååå fucka at det ikke er lovlig å hygge seg osv. eksempel, vis du sladder på veiene på vintern så klikker purken, sladder du på parkeringsplass så klikker de fortsatt. så lenge straffen blir det samme hvorfor ikke bare sladde på veien liksom:P mye mere morro der:P

og vis du har større felger enn det som er skrevet på jævla vongkortet. masse sånt ass.

Skrevet
Tror ikke designerne hos Alfa Romeo planla skilt foran heller...

uaq0q96n5y9e28i54nyc.jpg

Kansje ikke ,men det italienske skiltet passer i hvertfall denne modellen noe bedre .

g7i4o7wkvigphqfnjzf3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...