325icab_88 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21389530 Husker det var en tråd om denne bilen mtp. km stand osv Noen som husker noe om denne?
SSM Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Hva med denne Sport Evoen da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21528557 Tror de kan ha den bilen der til salgs lenge mtp den prisen! 439 jævla tusen for en E30!!!!
mAZE Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Ja det var stive greier, selv om den var nydelig. Men er vel uansett ihvertfall 150000 for mye minst.
S.Arnesen Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Hva med denne Sport Evoen da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21528557Tror de kan ha den bilen der til salgs lenge mtp den prisen! 439 jævla tusen for en E30!!!! Jeg søkte jobb hos brennes auto for en stund tilbake, møtte da eieren av denne og fikk en skikkelig gjennomgang av bilen... klarte ikke å finne en en eneste liten feil med den der Men når jeg prata med han så mente han på at han muligens skulle selge for 350 da
Dan Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Ja det var stive greier, selv om den var nydelig. Men er vel uansett ihvertfall 150000 for mye minst. Tror nok han kan ha en rimelig sjanse å få solgt den bare ved å gå ned 100' dersom han treffer på rette kjøper. Vet om en liknende bil som ble solgt for litt over 300' for noen år siden. Men helt ville priser ja. Mye annet jeg kunne tenkt meg istedet.
Hawkon88 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Ja det var stive greier, selv om den var nydelig. Men er vel uansett ihvertfall 150000 for mye minst. Tror nok han kan ha en rimelig sjanse å få solgt den bare ved å gå ned 100' dersom han treffer på rette kjøper. Vet om en liknende bil som ble solgt for litt over 300' for noen år siden. Men helt ville priser ja. Mye annet jeg kunne tenkt meg istedet. Prisen på e30m3 går jo ikke akkurat nedover. Spesielt ikke på sportevo! Noe høy pris gjerne, men kan også være et "triks" for å skremme vekk useriøse kjøpere? Tipper de ville fått mange henvendelser av folk som bare vil prøvekjøre den dersom prisen i annonsen hadde vært 280elns. Hadde jeg vært i markedet (og seriøs) etter en strøken sportevo hadde jeg ringt på denne selvom den stod til 600.. Jeg tror de fleste (og forhandler) vet at den ikke går til prisantydning.. Dessuten skal du ikke glemme hvilken reklameeffekt det å ha en slik bil til salgs egentlig er. Dere snakker jo allerede om at "Smart Classics" hadde denne.. =Gratis PR
325icab_88 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Nå er det jo ikke samme bilen jeg linket til! Husker det var en tråd om at bilen jeg referer til (smart classics) hadde gått en del mer enn hva som er oppgitt
Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Den var jo utrolig strøken da, 99 % orginal å greier! Hadde det bare ikke vært for den idioten som har satt på de oppover pekende eksos stussene så
Dan Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Hadde jeg vært i markedet (og seriøs) etter en strøken sportevo hadde jeg ringt på denne selvom den stod til 600.. Dersom du driter penger kunne jeg sagt meg enig. Ellers er det ren galskap! Dessuten tviler jeg på at han vil skremme vekk useriøse kjøpere. Er nok heller det at han helst ikke vil selge, men vil teste markedet. Men å kjøpe en sånn bil er en god investering. Solgte min for litt siden med fortjeneste, så det vet jeg litt om. Blir en kjip sommer da, men skal være litt fornuftig (kjedelig) en stund framover til jeg finner ut at tiden er inne til å handle igjen.
SSM Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Hva med denne Sport Evoen da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21528557Tror de kan ha den bilen der til salgs lenge mtp den prisen! 439 jævla tusen for en E30!!!! Jeg søkte jobb hos brennes auto for en stund tilbake, møtte da eieren av denne og fikk en skikkelig gjennomgang av bilen... klarte ikke å finne en en eneste liten feil med den der Men når jeg prata med han så mente han på at han muligens skulle selge for 350 da Jeg klarer å finne en feil med den bare på bildene, hvem pokker klistrer innsida av bagasjeluka full av klistermerker!??? Dette trekker jo ned 100.000,-
S.Arnesen Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Jeg klarer å finne en feil med den bare på bildene, hvem pokker klistrer innsida av bagasjeluka full av klistermerker!??? Dette trekker jo ned 100.000,- haha
E28 TURBO Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Fortsatt smart classics som har denne. Bare kuttet ut firma navn sikkert grunnet en noe grumsete og uheldig rykte
Hawkon88 Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Hadde jeg vært i markedet (og seriøs) etter en strøken sportevo hadde jeg ringt på denne selvom den stod til 600.. Dersom du driter penger kunne jeg sagt meg enig. Ellers er det ren galskap! Dessuten tviler jeg på at han vil skremme vekk useriøse kjøpere. Er nok heller det at han helst ikke vil selge, men vil teste markedet. Men å kjøpe en sånn bil er en god investering. Solgte min for litt siden med fortjeneste, så det vet jeg litt om. Blir en kjip sommer da, men skal være litt fornuftig (kjedelig) en stund framover til jeg finner ut at tiden er inne til å handle igjen. Jeg tror du misforsto meg litt.. Jeg ville ikke gitt 600 for den, heller ikke prisantydning,- men hadde jeg vært interessert, hadde jeg ringt uansett pris. Har du aldri prøvd å selge noe "morro" til en pris som "alle" er villige til å gi? Jeg har aldri hørt om en bilforhandler som ikke ønsker å selge bilene sine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå