SofaKingFresh Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Haha, gleder meg, Ståle :D Er ikke den du skal ha felgene mine på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 nøi faen å tidlig oppe a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Tidlig oppe ja! Haha. Vil sove, men da sover jeg bare hele dagen. Det her er ikke normalt for meg på en søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Hehe.. Den var tøøøøff den her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Viser bare hvor jævlig mye felger har å si det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Gromt! En rat bør være i teknisk ok stand, som denne blir ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Får jeg spørre hvordan du i det heletatt fikk skilt på den første rat'n hvis den i utgangspunktet var så ille angrepet av rust osv? Må jo nødvendigvis ha blitt EU-godkjent ett sted og den har tvilsomt rukket å ruste SÅ mye på under 2 år. Eller er det er en "forretnings hemmelighet" hvordan du fikk skilt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Får jeg spørre hvordan du i det heletatt fikk skilt på den første rat'n hvis den i utgangspunktet var så ille angrepet av rust osv?Må jo nødvendigvis ha blitt EU-godkjent ett sted og den har tvilsomt rukket å ruste SÅ mye på under 2 år. Eller er det er en "forretnings hemmelighet" hvordan du fikk skilt på den? Er mange rare steder i Grenland hvor man får godkjent bilen serru Nei, jeg hadde samme greia på en Golf2 jeg kjøpte. Var nylig eu godkjent. Henta den i Kr.sand og kjørte hjem til Skien. 2 uker etter stod framhjula hver sin vei, pga traversen hadde rusta ihjel og knekt. Var glad dette skjedde i 40 km/t, og ikke på vei hjem fra Kr.sand i god fart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Selv de "beste" verksteder kan sløve. Min første E30 var godkjent hos NAF, bærebruer og støtdemperfeste var opprustet, så demperen var på vei opp i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 hehe nei var ikke jeg som trikset Var han jeg kjøpte den av, han hadde vist kjøpt den for ett par kroner også jobba han på ett verksted å fikk vist ordna noe eu godkjenning så han tjente par laken på den da Den var faktisk EU OK 1 uke før jeg kjøpte den vinteren 2009/2010 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Ikke verst bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 hehe nei =) Men var vel kanskje like greit, hadde nok ikke giddi å gjort noe med det som var, og hadde nok ikke lagt merke til den traversen bak, tror jeg. Så da hadde jeg vel kanskje vært dead by now Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Denne var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Siste svar er fra 2010 så tviler han har den enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Denne var rå! lyst til å selge? se bildene av bilen side.5 da, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå