Tore_Tang Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Hei! Jeg har kjøpt en 08 525xdat med M-sport pakke og ønsker å montere hengerfeste på den. Det er dyrt (beste tilbud lokalt er 15000) og et av argumentene er at det må kobles i dashbordet. Jeg har søkt litt og på Blocket ( http://www.blocket.se/vi/8603181.htm) ligger annonse fra Lars Persson som monterer hengerfeste for 7900 svenske kroner (originalt hengerfeste og kabler). Hvis en skal ha med ferdig lakkert lokk over uttaket, og det bør man vel koster det 1500 i tillegg. Bilen har PDC og da trenger man iflg Lars Persson ikke frem i dashbordet men det kobles i can bus kabelen v/ baksetet. Har noen gjort noe tilsvarende og hva er en fornuftig pris? Har noen erfaring med Lars Persson (han får veldig god omtale på svenske bilforumer) Det koster jo noe å flytte bilen (han monterer i Oslo om ønskelig men jeg holder til i Kristiansand) men kan man spare 7500,- kroner kan man finne på mye annet gøy for de pengene... Mvh Tore
jespero Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Han har montert hengerfeste på E61'en min. Jeg har M-pakke og PDC, og alt fungerer perfekt. Han er veldig trivelig, rask og flink. Kan anbefales!
Simpel Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Mens vi er inne på disse hengerfestene, er alle hengerfeste til E61 av avtagbar type?
Otis Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Skulle da mene at man kan få elektrisk nedfellbart også.
elvis Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 man kan få både fast avtagbart å eletrisk til e60, man må inn bak hanskerommet vist man skal kople dette orginalt. bilen skal også programeres for at pdc skal virke som det skal, også vist du har automatgir, legger dne inn nytt softwere for at den skal gire litt andeleis når du har på hengr. fornuftig pris hmm ikke godt å si men det er litt arbeid å det kan jo være greit å få det koplet heilt ettr boka vist det skal gå noe galt med dette i ettertid så er det greiere å feilsøke på
Greiner Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Jeg har montert henger feste selv på en E60 520IA og på en E60 525DA. Se link: viewtopic.php?f=1&t=56735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå