Knekten Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hei! Er relativt fersk her på bimmers.no, og forøvrig en fersk BMW-eier Gikk til innkjøp av en 2004 320d touring i fjor sommer, som hadde gått knapt 100k. Helt ok utstyrt bil med M-sport, bortsett fra manglende xenon! Noen bilder etter omlegging til sommersko ikveld De nye hjulene er Forgestar F14, 18x8.5", med 235/40/18 (dunlop sportmaxx) hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Dieselbørser er virkelig i vinden som aldri før. Kjempeflott bil du har kjøpt deg. Du får klemme ut noen interiørbilder etterhvert. Men jeg fikk litt RS4 følelse av de felgene. No offense Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Ser ut som en pen bil du har der, csl copi felger? Vil også gjerne se interiøret Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Velkommen og grattis med flott bil! Du må slenge ut noen bilder av interiøret som de andre sier her og også lysere bilder av bilen ute. Hva har du av utstyr da? Har høyre framskjerm vært lakket opp igjen eller er det bare lysskjæret som lurer? Kjøp deg Osram NightBreaker-pærer og du har minst like bra lys som xenon i hvertfall. Har det på min og det lyser nesten bedre enn svigers E91 med xenon. Og den blir enda penere om den kommer litt nærmere bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knekten Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Hva har du av utstyr da? Har høyre framskjerm vært lakket opp igjen eller er det bare lysskjæret som lurer? Hm, har ikke lagt spesielt merke til lakkforskjellene der tidligere, det er ikke så merkbart i dagslys. Men det er nok pga av at dørene ble byttet i fjor pga rust i dørfalsene (garanti-sak). Nå vil jeg vel gå å irritere meg over det Av ekstrautstyr er det alcantara sportsseter, pdc, mørkt tak, kjørecomputer, m-sport multifunksjonsratt/gir/lister/.., bluetooth handsfree, business cd-spiller, automatisk klima. Og i ettertid har jeg installert en USB MP3-spiller fra GROM Audio som i praksis erstatter CD-skifter-funksjonen i spilleren. I tillegg var vinduene tintet, også svakere tinting av side-vinduene foran b-stolpene. Kjøp deg Osram NightBreaker-pærer og du har minst like bra lys som xenon i hvertfall. Har det på min og det lyser nesten bedre enn svigers E91 med xenon. Og den blir enda penere om den kommer litt nærmere bakken Takk for tipset! Skal gi de pærene et forsøk! Er levetiden OK på disse? Har forøvrig ingen umiddelbare planer om å få den nærmere bakken..ennå Ser ut som en pen bil du har der, csl copi felger? Takker Jeg var i utgangspunktet på utkikk etter csl-kopier, men endte opp med disse istedet. Men som EirikL skriver, så er de kanskje enda nærmere RS4-felgene Skal få tatt noen interiørbilder etterhvert også, i mellomtiden - her er noen lysere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Velkommen til forumet, og gratulerer med lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 E46 vokser på meg for tida! Kjenner jeg får mer og mer lyst på en slik! Spesielt stasjonsvogna skiller seg ut ifra de andre 3-seriene. grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ser ut som en flott E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Fin bil. Så den når den sto på hisøy.. Hadde veldig lyst på den selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå