Gå til innhold

Min '04 320dt M-sport

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Er relativt fersk her på bimmers.no, og forøvrig en fersk BMW-eier :) Gikk til innkjøp av en 2004 320d touring i fjor sommer, som hadde gått knapt 100k. Helt ok utstyrt bil med M-sport, bortsett fra manglende xenon!

h8msmr8lxgz3hbere2f4.jpg

Noen bilder etter omlegging til sommersko ikveld :D

fivo8cr3kc0wj0suzg3m.jpg

soorqasi427uol8dc0sl.jpg

dh61kaajz4i7wnxyerup.jpg

7h8c2kh5pd2xij8dnxrq.jpg

De nye hjulene er Forgestar F14, 18x8.5", med 235/40/18 (dunlop sportmaxx) hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dieselbørser er virkelig i vinden som aldri før. Kjempeflott bil du har kjøpt deg. Du får klemme ut noen interiørbilder etterhvert. Men jeg fikk litt RS4 følelse av de felgene. No offense :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og grattis med flott bil! Du må slenge ut noen bilder av interiøret som de andre sier her og også lysere bilder av bilen ute. Hva har du av utstyr da? Har høyre framskjerm vært lakket opp igjen eller er det bare lysskjæret som lurer?

Kjøp deg Osram NightBreaker-pærer og du har minst like bra lys som xenon i hvertfall. Har det på min og det lyser nesten bedre enn svigers E91 med xenon. Og den blir enda penere om den kommer litt nærmere bakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du av utstyr da? Har høyre framskjerm vært lakket opp igjen eller er det bare lysskjæret som lurer?

Hm, har ikke lagt spesielt merke til lakkforskjellene der tidligere, det er ikke så merkbart i dagslys. Men det er nok pga av at dørene ble byttet i fjor pga rust i dørfalsene (garanti-sak). Nå vil jeg vel gå å irritere meg over det :roll:

Av ekstrautstyr er det alcantara sportsseter, pdc, mørkt tak, kjørecomputer, m-sport multifunksjonsratt/gir/lister/.., bluetooth handsfree, business cd-spiller, automatisk klima. Og i ettertid har jeg installert en USB MP3-spiller fra GROM Audio som i praksis erstatter CD-skifter-funksjonen i spilleren. I tillegg var vinduene tintet, også svakere tinting av side-vinduene foran b-stolpene.

Kjøp deg Osram NightBreaker-pærer og du har minst like bra lys som xenon i hvertfall. Har det på min og det lyser nesten bedre enn svigers E91 med xenon. Og den blir enda penere om den kommer litt nærmere bakken ;)

Takk for tipset! Skal gi de pærene et forsøk! Er levetiden OK på disse? Har forøvrig ingen umiddelbare planer om å få den nærmere bakken..ennå :D

Ser ut som en pen bil du har der, csl copi felger?

Takker :D Jeg var i utgangspunktet på utkikk etter csl-kopier, men endte opp med disse istedet. Men som EirikL skriver, så er de kanskje enda nærmere RS4-felgene :oops:

Skal få tatt noen interiørbilder etterhvert også, i mellomtiden - her er noen lysere bilder:

nn6z9ciynp6zwoe6sc0l.jpg

gxa506yp5zxbn6r8rg25.jpg

sec2h8msedzco5ew5dri.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...