Malin Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Kjempe pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Lekkkkkert! ;> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Tror jeg så denne bilen her en dag...i Molde? Kan det stemme? Flott Coupe! Hva er km stand på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Perfekt bil mangler bare 325+ motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 er vel gamle bilen til Arild G. her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenF Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Sikkert sett meg i Molde ja er vel gamle bilen til Arilld G. her på forumet Stemmer, han som hadde bilen før meg, bodde i sandefjord og kjøpte den av arild. Så nå har den kommet tilbake i gamle trakter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenF Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 jeg trenger ny diff. fort! Noen som vet om en brukt diff i molde området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 fin bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 noe fart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 se her ja, gamlebilen min tilbake i distriktet ja vet du hvor det har blitt av schnitzer felgene da? jeg kjøpte orginale ac schnitzer type3r felger da jeg hadde bilen. bilde fra da jeg hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 dette var vanvittig strøkent, syns det går litt for mange e36 i samme stilen, du har en av dem, MEN det er et sikkert valg for at det skal se bra ut, så det er jo forståelig på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenF Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 se her ja, gamlebilen min tilbake i distriktet ja vet du hvor det har blitt av schnitzer felgene da? jeg kjøpte orginale ac schnitzer type3r felger da jeg hadde bilen. bilde fra da jeg hadde den såg litt mer strøken ut før ser jeg.. hehe kjøpte bilen uten AC felgene for å få bilen et hakk billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå