316 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Lurer på om turboen på bilen til en kompis av meg havarerte i dag. Jeg prøvde bilen etterpå, for å se om jeg skjønte noe. Bilen drar jevnt elendig hele veien, ikke noe drag i det hele tatt og det blir heller ikke noe bedre når turboen skulle slått inn. Noen andre ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Er vell diverse vacuum slanger og diverse som går ann å sjekke. Hadde det problemet på en A6 1.9TDI som fattern hadde tidligere. Skiftet en vacuum slange å alt var bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Dette kan være sinnsykt mye forskjellig. En diagnose på verksted er nesten det eneste som hjelper hvis det ikke er noen åpenbare mekaniske feil/ulyder. Mangel på kraft/turbo som ikke slår inn er relativt ofte vakum/wastegate-relatert. Hvilken type bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Fordel å skrive hva slags bil det er ja, er det diesel kan det likegjerne være luftmassemåler. Er selve turboen såpass kaputt at den ikke lader noe som helst vil det bråke fælt og ofte ryker bilen forfærdelig blått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 ladetrykks styring? om den er elektrisk, kan være masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå