Crayzygirl Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Vil bare beklage oppførselen min som har vært denne uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Jøsses, dette var på tide! Fint at du beklager deg! Men det er vel gubben som fortjener en unnskyldning mest her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Tror nok du skal finne deg ett annet forum.. Måten du har oppført deg på her inne, er så lowlife at ingen vil ta deg, og dine meninger seriøst.! Og nei, jeg tar ikke imot unnskyldingen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 nå må seriøst BMW-folka slutte med sokkerøyking, vi har ingen grunn for å ikke ta i mot unnskyldninga til crazygirl, det er ingen av oss som er gubben, det er ene og alene han som bør få en skikkelig unnskyldning(i dette tilfellet hadde jeg aldri tatt det i mot), men vi andre kan ta i mot denne unnskyldningen og satse på at dette ikke gjentar seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 surt å bli lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Føler at dette blir å helle mer bensin på bålet ved navnet "ditt ego", men etter å ha lest de forskjellige innlegg og diskusjoner så har jeg analysert dette på et faglig nivå. Jeg er ikke psykolog, dog jeg har hatt både psykologi og sosiologi som fag ved høyskole (Hører en annen historie til, karriere vurdering). Min oppfatning er at du lider av en eller annen form for dysfunksjonell oppmerksomhetssyke - som heter på folkemunne; lystløgner. Personer som lider av dette, og som du gir sterkt uttrykk for å lide av, har en trang til å imponere folk rundt seg gjennom løgner, som oftest fremmer din sosiale status blant dine medmennesker. For å ta et eksempel; Det ble lagt frem at ting ikke gikk helt etter planen med et salg, og din øyeblikkelig reaksjon til omverdenen var å innta en "offer" rolle, slik at du får medhold gjennom empati og dermed styrke din stilling i saken før evt motpart får sagt sitt. Når du så ble konfrontert, så prøvde du igjen å ta på deg offerrollen gjennom enda mer løgn, bare denne gang med direkte hensikt å sverte andre, for igjen styrke din posisjon i forhold til din motpart, Gubben. Du begravet deg i løgner, og prøver å sno deg unna ved hver avslørning. Jeg kan bare spekulere på hva og hvordan ting utfolder seg for deg i det virkelige liv. Jeg bet meg merke i at en bruker her har møtt deg, og sagt at du virket hyggelig, men det er lystløgnere ofte; sjarmerende og hyggelige. Jeg syns at vi bør la være å gi henne mer oppmerksomhet, slutte å svare på henvendelser og tråder, da dette kun bidrar til videre føde til hennes ego. Etterhvert vil hun se seg lei, og bevege seg til andre grupper og sosiale kretser, for å så infisere dem på samme måte, som et virus. Kanskje Gatebil forumet passer bedre for henne, og hun vil ønskes velkommen dit. Uff, ble mye skriving på en sen fredags natt, men sånn er det å være nattedyr (Jeg vil ikke besvare noen videre innlegg i denne tråden, ønsker du å få feedback av meg ang noe herfra, pm meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg godtar ikke en beklagelse sånn uten videre. Denne saken er ikke en beklagelse verdig før du selv klarer å innrømme hva du har gjort, og hvorfor du gjorde det. Jeg så egentlig på hele oppstyret som har vært som et humoristisk innslag i hverdagen, men det hadde vært interessant å heller sett deg innrømme dine feil. Da kanskje kan vi begynne å tenke på å legge denne saken død og kanskje starte på blanke ark. Jeg syns dog Jays analyse var en tankevekker. Kanskje også for deg crazy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Det er iallefall bra du endelig innser at du har gjort en veldig dum ting. Vil gjøre deg veldig klar på at om det f.eks hadde vært meg du hadde hengt ut på denne måten ville jeg ha lagd politisak av det, og en slik sak ville fulgt deg i lang tid på rullebladet, spesielt når bevisene var så håndfaste som de var her! Nå vet jeg ikke hva Gubben har gjort noe mer ut av denne saken, men det viktig å lære at å sverte folk er VELDIG seriøse greier, iallefall da det kommer til noe så alvorlig som sextrakkasering. Er man uheldig kødder man også en dag med "feil" personer, noe som kan ende veldig stygt... ikke alle har lik virkelighetsoppfatning, normer og grenser som "deg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 det hjelper vel lite å undskylde noenting, hvis du ikke gir en grund til den opførselen. eneste grund jeg kan komme på må være feilmedisinering. men den eneste som har blitt krenket i den saken her er jo gubben, får se hvad han sir til det, ellers vil jeg råde deg til at holde rimelig lav profil herinne, kun saklige inlegg og seriøse svar. der skal jo være plass til alle herinne, det er jo ett fint forum. hold deg seriøs en god stund så glemmer alle sikkert.. men som sakt hvis gubben kan tilgi noe sånt burde vi andre gjøre det samme . men det gjenstår og se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 !? Her er det noe jeg ikke har fått med meg... Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Samma spør jeg om..... Bimmers.no jeg er på nå? Eller har jeg blitt viderekoblet til kvinneguide.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Samma spør jeg om.....Bimmers.no jeg er på nå? Eller har jeg blitt viderekoblet til kvinneguide.no? Hahah, slenger meg på den! Hva er det hun har sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Les trådene lenger ned (som har blitt STENGT om ikke fjernet). Så får dere ett innblikk i hvorfor crayzygirl nå ønsker å beklage seg. MEN som sagt, jeg er enig i det som blir sagt. En unnskyldning burde ikke godtaes når den står alene, det burde også så hvorfor hun gjorde som hun gjorde og med hvilke hensikter. DA blir en unnskyldning mer "ektefølt". Nei, jeg godtar ikke denne unnskyldningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 kan noen sende en link til den såkalte tråden?=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 sjekk trådene på annet bil og motorprat, skrevet av crazygirl/isabell/hotbmw...er tre tråder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg