Mexos Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 En beklagelse er ihvertfall bedre enn ingen beklagelse.
Wacman Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 På tide å drepe denne tråden også.. Hun gjorde hva hun nå gjorde,uvisst av hvilken grunn etc, men resten av oss bare spekulerer og hønser oss sammen som fjols. La oss heller bare slutte å leke ungdomsskole (ja,et par av dere er sikkert der enda,sorry - førerkortet er bare 4 år unna,stå på!) Let's just say fuck it. Fuck it. Og ban crazygirl fra forumet.
Carlos Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 På tide å drepe denne tråden også..Hun gjorde hva hun nå gjorde,uvisst av hvilken grunn etc, men resten av oss bare spekulerer og hønser oss sammen som fjols. La oss heller bare slutte å leke ungdomsskole (ja,et par av dere er sikkert der enda,sorry - førerkortet er bare 4 år unna,stå på!) Let's just say fuck it. Fuck it. Og ban crazygirl fra forumet. Røyka forno? Å banne noen høres enklere ut enn det er.. La hu bli. Så ser vi hvordan det fungerer.
Glenn-Andre Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Venter bare på når neste uthening kommer eller hva slags andre løgner crayzygirl kommer med. Å komme med en beklagelse ut av det blå , Det blir for falskt for meg å godta. Kom med en litt mere utfyldende beklagelse så folk kansje kan forstå hvorfor du gjorde dette. Har du noen slags form for sykdom eller er du bare ett slemt menneske ?
Carlos Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Kom med en litt mere utfyldende beklagelse så folk kansje kan forstå hvorfor du gjorde dette. Har du noen slags form for sykdom eller er du bare ett slemt menneske ? Du vet ikke mye om damer du?
Glenn-Andre Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Kom med en litt mere utfyldende beklagelse så folk kansje kan forstå hvorfor du gjorde dette. Har du noen slags form for sykdom eller er du bare ett slemt menneske ? Du vet ikke mye om damer du? Det er ikke normal dame/jente oppførsel som henne viser her. Om ei dame gikk ut i lokal avisa der du bor å hengt ut deg som en pervers gutt/mann som har f.eks ringt og sendt sextrakkaserende sms`er så blir det på omtrent samme måten. Har forresten jobbet i helsesektoren i 1,5år som de fleste veit jobber det ett stort flertall jenter i helsesektoren og jeg har å er fortsatt sammen med ei jeg har vært samboer med i snart 3år. Så at jeg ikke veit mye om damer er ett teit utsagn av deg....
Carlos Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Kom med en litt mere utfyldende beklagelse så folk kansje kan forstå hvorfor du gjorde dette. Har du noen slags form for sykdom eller er du bare ett slemt menneske ? Du vet ikke mye om damer du? Det er ikke normal dame/jente oppførsel som henne viser her. Om ei dame gikk ut i lokal avisa der du bor å hengt ut deg som en pervers gutt/mann som har f.eks ringt og sendt sextrakkaserende sms`er så blir det på omtrent samme måten. Har forresten jobbet i helsesektoren i 1,5år som de fleste veit jobber det ett stort flertall jenter i helsesektoren og jeg har å er fortsatt sammen med ei jeg har vært samboer med i snart 3år. Så at jeg ikke veit mye om damer er ett teit utsagn av deg.... Var mere ment som spøk Men når du nevner det, så har faktisk folk vært utsatt for slike anklagelser rundt her.
gubben Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Det er kommet til mange lesere siden det her begynte. Litt fakta. Min sønn kjøpte bil av dama, med div. garantier skriftelig og en muntlig. Like etter vi hadde kommet hjem så kommer det meldinger om tilbaketrekking av avtale. Jeg sender sms om at vi tar bilen på naf test. Etter det så tar det helt av med beskyldinger som hun slettet når hun ikke fikk medhold. Ser det ble gjort et nummer at jeg hadde to nick, det stemmer ikke. Når min sønn viste meg de første innleggene så svarte jeg på det navnet jeg var logget på, når det ble mer så registrerte jeg meg selv med eget nick. Når noen oppfører seg som selger gjorde her så blir du veldig skeptisk til bilen, og du leter etter innformasjon om bilen. derfor skal den på naf test på mandag. Siden lakken skaller av i flak så skal den inn til et lakkverksted for å kontrollere den, og det etter en annen tråd her inne, der hun skriver at lakken har hvært et stort problem. Etter at forbrukerrådet har sett kontrakt,annonse,sms og sidene her inne så har hun ingen god sak, hvis det skulle bli en tvist. Hvis kjøp og salg av bil skal foregå på måten til crazygirl så blir det ganske umulig å handle bil privat. Kjøp og salg av bil må bygge på ærlighet og tillit. Ikke på løgn og uthenging på et offentlig forum. Så hvis crazygirl skal redde noe av sin troverdighet. Bør ho hvære helt ærlig når hun skriver hva som sant om hele den farsen ho egenhendig har skapt.
Just-turbodiesel Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 en kompis av meg vant rettsak om falsk voldteksanklage, heldigivis, han var sterkt opprørt og redd, var ei lausbikkje som hadde vært i flere rettsaker hvor hun sa hun var lovlig(dette er et par år siden) og hun ikke var det, så lå ut med folk for så å anmelde dem og prøve å få penger i rettsaken, herregud for et tafatt ludder
SteffenM2 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 så var det på`n igjen... Altså, tror du virkelig folk kommer til og tillgi deg sånn på sekundet etter det stuntet du har gjort her? Hadde jeg vært deg, ville jeg solgt alt jeg har med BMW og gjøre, kjøp deg en civic, aldri vis deg på treff hvor det er bimmers medlemmer; Du kommer ikke til og bli akseptert igjen. Ops, holdt på og glemme! Kom deg vekk herifra!
Wacman Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Men allikevel, dette kan vel tas videre i lukkede fora? Nå er det jo to parter som lufter sitt skitne undertøy her på forumet, og dette er jo et BILforum,ikke Jerry Springer show.. SteffenM2: hun har jo solgt BMW'en sin er jo det som startet alt pisset (hva gjør hun her på et BMW forum da? )
SteffenM2 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Men allikevel, dette kan vel tas videre i lukkede fora?Nå er det jo to parter som lufter sitt skitne undertøy her på forumet, og dette er jo et BILforum,ikke Jerry Springer show.. SteffenM2: hun har jo solgt BMW'en sin er jo det som startet alt pisset (hva gjør hun her på et BMW forum da? ) Ah, konge Nei, si det.. Få hu ut!
mAZE Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Ja da har hun fått sagt "unnskyld".. da stenger vi denne også... Ender bare med drittkasting uansett.
Anbefalte innlegg