Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan være en ide å samle de forskjellige bilen som ønsker å stille i de forskjellige klassene på samme sted. Borte hos oss i classic hjørnet var det ikke fullt så mange besøkende som det det var i E30 hjørnet. Men det blir litt lettere for de som skal stemme og det blir kanskje litt flere stemmer på hver bil. Om det er 10-15 biler å velge mellom blir det mer oversiktlig enn om 200 biler står på hele plassen.

Hilsen en som har en någenlunde orginal bil i någenlunde orginal stand. ;-)

Tror jeg skjønner hva Lars skal frem til. Hadde på en måte vært bedre om man kunne meldt seg på noe, plassert de bildene som skal være med i en kategori sammen så folk kunne gått sett på de. Kunne tenkt meldt meg på i best orginal klasse om det hadde vært sånn system. Og at peoples choice var aboslutt alle som har møtt opp. Dette er vell den mest ettertraktede prisen så da er vell bare fair at den går for alle bilene og ikke bare de som har meldt seg på. Får ikke mer orginal enn min av det som var der tror jeg, bortsett fra classicene kanskje.

Vil også legge til noe ang premie utdelingen. Hadde vært beste om ikke bilene var BAK samlingen som sto der å hørte på, men at den hadde vært BAK de som ropte opp. At de som ropte opp og snakket om prisene og bilene hadde stått mellom selve bilene og publikum. På den måten kunne de kanskje gått bort til hver bil det faktisk dreide seg om og annonsert hva den hadde vunnet så skjønner folk hvem bil det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og faren hans hadde med den røde z4 caben 7 stemmer. Det var MIN feil under oppsummeringen som hadde klart å ringe rundt den røde z4. Derfor ble denne ropt opp først, noe som var feil. Jeg må si det var sprikkende iforhold til ifjor for hadde maaange biler med kun 1 og 4 stemmer mot 10 talls pr bil ifjor. Men leser du innlegget mitt har summert jeg opp i rekkefølge ut ifra bildene, så du kan gå etter det. Mulig vi må ha lengre opphold mellom vært opp rop.

Hei hei. ikke samenlign Z3 og Z4 her altså :wink:

Men det var ikke det jeg tenkte på. Det jeg mente var at når f.eks gnikke pokalen skulle deles ut, så ble det ropt opp f.eks bil nr 111. Problemet var jo det at veldig få visste hvem som var bil nr 111.. Så hadde vært kjekt å få vite at det var e46 m3'n f.eks når det ble ropt opp :)

Var uansett ett flott treff, og vi fikk hilst på mange kjente :)

VEDRAN: Sensurert tryner å du da... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en ide å samle de forskjellige bilen som ønsker å stille i de forskjellige klassene på samme sted. Borte hos oss i classic hjørnet var det ikke fullt så mange besøkende som det det var i E30 hjørnet. Men det blir litt lettere for de som skal stemme og det blir kanskje litt flere stemmer på hver bil. Om det er 10-15 biler å velge mellom blir det mer oversiktlig enn om 200 biler står på hele plassen.

Hilsen en som har en någenlunde orginal bil i någenlunde orginal stand. ;-)

Tror jeg skjønner hva Lars skal frem til. Hadde på en måte vært bedre om man kunne meldt seg på noe, plassert de bildene som skal være med i en kategori sammen så folk kunne gått sett på de. Kunne tenkt meldt meg på i best orginal klasse om det hadde vært sånn system. Og at peoples choice var aboslutt alle som har møtt opp. Dette er vell den mest ettertraktede prisen så da er vell bare fair at den går for alle bilene og ikke bare de som har meldt seg på. Får ikke mer orginal enn min av det som var der tror jeg, bortsett fra classicene kanskje.

Vil også legge til noe ang premie utdelingen. Hadde vært beste om ikke bilene var BAK samlingen som sto der å hørte på, men at den hadde vært BAK de som ropte opp. At de som ropte opp og snakket om prisene og bilene hadde stått mellom selve bilene og publikum. På den måten kunne de kanskje gått bort til hver bil det faktisk dreide seg om og annonsert hva den hadde vunnet så skjønner folk hvem bil det er.

Den erfaringen jeg sitter med er at folk har lyst til å ta ting litt uhøytydlig og ikke så formelt at de må fylle ut en hel masse på et skjema. Det blir mange spørsmål når folk er usikkre og da må noen besvare de. Uansett hva en skriver på eventuelt en innbydelse er det aldri nok info så det vil alltid være spørsmål. Ifjor sto jeg i porten og viste plass, men flere klarte alikvel kjøre mottsatt vei. Bare se på han tullingen på våler i høst som kjørte forbi alle under familie kjøringa tross at han var på førerkurset.

Jeg ser de ønskene der men jeg har dessverre ikke mere kapasitet og tid for egen del å bruke. Jeg håper vel på kanditater med kapasitet som stille på neste øst avd årsmøte :-). Hva angår orginale har jeg ikke skiftet så mye som ei blink pære ;-).

Men her kjører vi på igjen :-). Dette var noe som ble snakk om på bmw timen på våler i høst også. Er bilen uorginal om den har deler fra mekonomen f,eks? Hva skal tillattes som orginal bil?

Jeg tror det bli få tall orginal biler igjen så kansje vi burde gjøre pokalen der mindre og lage en litt større med prisen for "litt modifisert" bil?

Fint med tilbake meldinger, så takk for det. Noe som var bra der også? liker høre postive innspill også jeg ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og faren hans hadde med den røde z4 caben 7 stemmer. Det var MIN feil under oppsummeringen som hadde klart å ringe rundt den røde z4. Derfor ble denne ropt opp først, noe som var feil. Jeg må si det var sprikkende iforhold til ifjor for hadde maaange biler med kun 1 og 4 stemmer mot 10 talls pr bil ifjor. Men leser du innlegget mitt har summert jeg opp i rekkefølge ut ifra bildene, så du kan gå etter det. Mulig vi må ha lengre opphold mellom vært opp rop.

Hei hei. ikke samenlign Z3 og Z4 her altså :wink:

Men det var ikke det jeg tenkte på. Det jeg mente var at når f.eks gnikke pokalen skulle deles ut, så ble det ropt opp f.eks bil nr 111. Problemet var jo det at veldig få visste hvem som var bil nr 111.. Så hadde vært kjekt å få vite at det var e46 m3'n f.eks når det ble ropt opp :)

Var uansett ett flott treff, og vi fikk hilst på mange kjente :)

VEDRAN: Sensurert tryner å du da... hehe

Nok en feil S.Arnesen og beklager så mye #-o . Nei jeg får vurdere slutte i styre og skrive på fora jeg, ha ha :lol:

Angående nr så skriver vi ikke opp i porten hvilke bil som har hva. Som jeg nevnte i innlegg tidligere tror jeg om det var laget til på stemmesedel bil type og reg nr ville mange gitt faan i og skrive ned det og vi måtte forkasta stemmene. Jeg syntes det var stoooooor jobb og telle stemmer når jeg hadde borti 70 forsjellige nr/biler og forholde meg til når jeg skulle telle opp stemmesedlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i innspillene her ang. plassering av publikum og biler i forhold til speakeren ( han virket litt kjent, hehe ).

Bilene burde kanskje blitt kjørt inn forran teltet, pekende motsatt vei. Det hadde blitt litt mer naturlig.

Jeg tar også selvkritikk på at ikke jeg ropte opp biltypen, men det var litt pga lista jeg hadde å lese opp fra.

Vi burde notert nr, navn på eier og biltype, slik at folk oppfattet bedre hvem som vant.

Ang. telling av stemmer fikk jeg en glimrende ide nå :)

Skal sette meg ned og lage et lite stemmesystem på data. Må bare huske å gjøre det :)

Det er alltid rom for forbedringer, og konstruktive tilbakemeldinger er alltid bra!

Neste år blir det enda bedre!

Jeg har også noen bilder, som nok blir lagt ut senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa æ, å, ehh.. sånn svensk A med 2 prikker over :lol:

Som sagt tidligere, burde biltype bli annonsert sammen med inngangs/bil-nummer.

Var også litt vankelig å få med seg hva som ble ropt opp. Høytalere på stativ og bilene litt mer i fokus.

Ellers var det bra opplegg. Jeg vant jo til og med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Nok en feil S.Arnesen og beklager så mye #-o . Nei jeg får vurdere slutte i styre og skrive på fora jeg, ha ha :lol:

Angående nr så skriver vi ikke opp i porten hvilke bil som har hva. Som jeg nevnte i innlegg tidligere tror jeg om det var laget til på stemmesedel bil type og reg nr ville mange gitt faan i og skrive ned det og vi måtte forkasta stemmene. Jeg syntes det var stoooooor jobb og telle stemmer når jeg hadde borti 70 forsjellige nr/biler og forholde meg til når jeg skulle telle opp stemmesedlene.

Syns du skal holde deg i styret jeg, så gutta har noen til å holde styr på dem :wink: hehe

Grunnen til at jeg nevnte det med å si hva slags bil det var som vant den og den pokalen var fordi når simon ropte opp hva slags biler som skulle kjøres frem, så var jeg helt overbevist om at han ropte opp hva slags bil det var også. Men det er kanskje bare jeg som var full av smertestillende? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...