Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang. premieutdelingen ble jeg litt forvirret, ja..:P skjønte ikke hvem premie som var til hvilken bil.. Min var kanskje ikke så vanskelig å skjønne.. men likevel :P hehe, måtte gå å se etterpå hvem som hadde fått hva :P..

men pluss for ny vri med premieutdelinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Broren til styreformannen i Øst tok med seg en del loddpremier hjem ja...

Det skal sies at han hadde kjøpt EN DEL lodd, men likevel!

Bilpleiepakke, verktøysett og høyttalersett med hjem gir jo "grei" valuta for pengene. :)

Godt vi hadde frivillige barn til å trekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med å sammle biler i best orginal klasse og slik syns jeg blir for mye rot. Funker veldig bra og sette biler etter hvilken serie de er. Så vet jeg hvor alle 7erne står om jeg vil se på de.

Og de fleste syns sikkert det er moro og være med på trekkning om å ha best bil i de diverse klassene. Så om alle 200 biler står etter serie og er med i trekkningen alle sammen så er det enklere og finne enn om at 190 av de 200 oppmøtte melder seg på en avstemming og står blandet i alt som er av serier.

Og jeg er egentlig ikke særlig inntresert i BMW som kom før 1980. Så om de gammle klassiske bilene hadde stått mer sentralt hadde jeg nok ikke sett noe mer på de.

Hadde de bilene vært så inntresange så hadde nok flere vært der og da ville de stått veldig sentralt i folkemengden likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. ikke samenlign Z3 og Z4 her altså :wink:

Men det var ikke det jeg tenkte på. Det jeg mente var at når f.eks gnikke pokalen skulle deles ut, så ble det ropt opp f.eks bil nr 111. Problemet var jo det at veldig få visste hvem som var bil nr 111.. Så hadde vært kjekt å få vite at det var e46 m3'n f.eks når det ble ropt opp :)

Var uansett ett flott treff, og vi fikk hilst på mange kjente :)

VEDRAN: Sensurert tryner å du da... hehe

Hehe, jepp sensurerte noen tryner også, for å være på den sikre siden, da har jeg i hvertfall gjort ting riktig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2iodkdf0]Folk som ikke vil ha skiltene sine på bilder får vel egentlig kjøpe "show plates". Det er hvertfall helt uaktuelt for meg å gå inn å manuelt redigere alle bildene jeg tar.

Takk...Det mener jeg og. Men jeg gjorde det likevel denne gangen da.

Men tror ikke jeg gidder det neste gang, tar lang tid. Men da er det ikke bare meg som tenkte sånn da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1ejefikd]Folk som ikke vil ha skiltene sine på bilder får vel egentlig kjøpe "show plates". Det er hvertfall helt uaktuelt for meg å gå inn å manuelt redigere alle bildene jeg tar.

Enig der.. Blir altfor mye jobb å sladde alle skiltene! Defor jeg hasr show shilt på mine, men hadde jo ikke fått skiltet til e46n, så tok det fra e36n. Så ble jo ganske feil, menmen;) hehe!

Ellers veldig bra treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":mtov3l2t]Folk som ikke vil ha skiltene sine på bilder får vel egentlig kjøpe "show plates". Det er hvertfall helt uaktuelt for meg å gå inn å manuelt redigere alle bildene jeg tar.

Helt enig. Jeg gidder ikke sladde skilter på bilder jeg tar fra treff. Det er altfor mye jobb, og ødelegger dessuten bildene med forstyrrende elementer som trekker oppmerksomhet. Jeg strekker meg kun til å ta bilder og legge de ut (uredigert) fordi det er hyggelig å finne bilder av sin egen bil, om folk skal gjøre det for vanskelig er heller alternativet at jeg ikke tar bilder. Folk får plukke av skiltene om de er så hysteriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":u0poah6s]Folk som ikke vil ha skiltene sine på bilder får vel egentlig kjøpe "show plates". Det er hvertfall helt uaktuelt for meg å gå inn å manuelt redigere alle bildene jeg tar.

Helt enig. Jeg gidder ikke sladde skilter på bilder jeg tar fra treff. Det er altfor mye jobb, og ødelegger dessuten bildene med forstyrrende elementer som trekker oppmerksomhet. Jeg strekker meg kun til å ta bilder og legge de ut (uredigert) fordi det er hyggelig å finne bilder av sin egen bil, om folk skal gjøre det for vanskelig er heller alternativet at jeg ikke tar bilder. Folk får plukke av skiltene om de er så hysteriske.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Nok en feil S.Arnesen og beklager så mye #-o . Nei jeg får vurdere slutte i styre og skrive på fora jeg, ha ha :lol:

Syns du skal holde deg i styret jeg, så gutta har noen til å holde styr på dem :wink: hehe

He he takk for det Stian. Ja blir vel litt trøtt innemellom og eldste mann skal vel holde styr på dere ung gutta fra buskerud og østfold også ;-) he he. Føler meg som en slags kanal slik at jeg får formidlet deres ønsker inn til bmwccn øst styret. Håper jeg får holdt dere samlet på på rett spor hva angår bmw miljøet :-). Dere er kjempe gjeng gutter/menn og jenter/kvinner ;-):-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he takk for det Stian. Ja blir vel litt trøtt innemellom og eldste mann skal vel holde styr på dere ung gutta fra buskerud og østfold også ;-) he he. Føler meg som en slags kanal slik at jeg får formidlet deres ønsker inn til bmwccn øst styret. Håper jeg får holdt dere samlet på på rett spor hva angår bmw miljøet :-). Dere er kjempe gjeng gutter/menn og jenter/kvinner ;-):-).

Litt uheldig om alderen begynner å tynge allerede :wink: Snart så begynenr du vel å tenke i slike baner som 7 serie og diesel :lol: (Fikk lurt inn ett lite stikk til Ottesen :wink: )

Hørte noe rykter om ett styremøte i rudskogen helga, hadde kanskje gått ann å tatt opp saken vår der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...