FTE Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Da står jeg på McDonalds v/Jessheim og venter på et helt kobbel av BMWer passere, så slenger jeg meg på der
Håvard ///M3 Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Om dere samler en gjeng kan vi sikkert kjapt svinge innom?
FTE Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Om dere samler en gjeng kan vi sikkert kjapt svinge innom? Ja, til alle som er fra Jessheim-området og skal nedover, bare å samle seg på Mc`ern. Vet ikke om noen ennå, men dukker sikkert opp
Dr_S Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Vi samler en gjeng fra Vestfold som vanlig! Vårmønstring er must
helgeb Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 noen fra hallingdal eller buskerud som skal? kan jo slenge med oss fra modum/hokksund, regner det blir en del som kjører samlet herfra og mulig møter fler i drammen, kan jo møtes ved yx ved avkjøring vikersund nord?
Smurfen Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 skal fra røyken, (mellom asker og drammen på en måte)
TonyHolt Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Om dere samler en gjeng kan vi sikkert kjapt svinge innom? Ja, til alle som er fra Jessheim-området og skal nedover, bare å samle seg på Mc`ern. Vet ikke om noen ennå, men dukker sikkert opp mulig jeg og et par andre kan møtes der! hvis ikke mc. ved sharif:p
Stramvaier Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Jeg regner med å kjøre fra Eiker bygdene. Blir vel sammen med Glenn og Hans W tenker jeg. Så slenger vi vel oss på Vikersund kollonen;)
Margeir Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 noen fra hallingdal eller buskerud som skal? kan jo slenge med oss fra modum/hokksund, regner det blir en del som kjører samlet herfra og mulig møter fler i drammen, kan jo møtes ved yx ved avkjøring vikersund nord? skal prøve å slenge meg med, min bror bor i drammen og skal være med.. han har akkurat kjøpet seg en BMW
Glenno Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Jeg regner med å kjøre fra Eiker bygdene. Blir vel sammen med Glenn og Hans W tenker jeg. Så slenger vi vel oss på Vikersund kollonen;) Hadde styremøte igår og styret skulle møte noen timer tidligere for å rigge opp.. , så blir iår igjen dessverre ingen kollone på meg. Porten åpner kl 1200. Husk at vi har autoslalom på gardermoen dagen før også da
Håvard ///M3 Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Om dere samler en gjeng kan vi sikkert kjapt svinge innom? Ja, til alle som er fra Jessheim-området og skal nedover, bare å samle seg på Mc`ern. Vet ikke om noen ennå, men dukker sikkert opp mulig jeg og et par andre kan møtes der! hvis ikke mc. ved sharif:p Ja, det er bedre. Ordner en gjeng der du...?
Scampi Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Selv om jobben kaller 1500 i Moss, må jeg få med meg dette...E36 touring-lineup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå