Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg skal parkere yaris'en langt faen i vold unna, og komme gående innom med kamera hvis ingenting kommer i veien :)

Ellers har jeg noen BMW-emblemer til overs samt litt gaffa-teip som du kan låne. Så får vi en japansk tysker der! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det et fint sted man kan skylle av bilen i nærheten?

Når du kommer nordfra på E6 mot oslo så passerer du FURUSET. Da har du en IKEA rett ved motorveien på høyre side. Da har du 2 stasjoner med vask:

Untitled2.jpg

Rundt valle hovin så vet jeg bare om en, og det er noen år siden jeg var der, men da var det i vert fall vaskehall der:

Untitled.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere legge ut komplett veinanv og nummer, som passer fint til min gps :?: For all del skal nok uansett finne frem, bare så digg når gpsen viser meg helt frem.. Forøvrig helt bedritent vær meldt på søndag, men håper og satster på at det endres så det i det minste blir opphold. Lillemann på 1,5 skal holdes under oversikt ja, er petimeter selv...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg gidder å dra en halvtime i feil retning for så å kjøre inn til byen igjen :P Jeg bor liksom midt imellom kjellstad og oslo (nesten, da..)

halvtime fra røyken til drammen er litt drøyt:P kanskje med 518 men:P hehe.. kom på kjellstad da, blir en del biler derifra:)

Heihei!

Kødder ikke med "M"-18 vettu :D

Men jeg kommer til å kjøre noe annet, står pr. nå mellom 3 biler, får beskjed i dag hvilken det blir.

Skal prøve å rekke ned til kjellstad og møte dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med mini? Er ei(merk ei) som vil være med egen bil. Altså en mini morris.

Er vel egentlig New Mini som har vært akseptert, men du får høre med noen av de som sitter i styret...

Mulig jeg uttalte meg litt feil. Det er en NY mini ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bekreftet :( Blir ikke noen F10 530d på meg til søndagen - den er untouchable :P

Hehe, ja for all del.. Det er idiotisk å vise frem en ny 5-serie for 3-400 merkeentusiaster på en gang.

Men det er klart. En vil jo ikke selge for mange slike. Alt for mye papirarbeid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...