Crayzygirl Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Da her jeg kjøpt meg ny Bmw igjen:) Etter en lang letetid på finn:) Så til slutt ble det BMW 5-serie 520 dT 2002:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 javel, bilder?! bra du kjører riktig drivstoff nå da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 gratulerer med ny bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Kommer bilder ettervært Alltid hatt Bmw og jeg kommer nok aldri til å ha noe annet heller Er den beste bilen EVER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 this thread is worthless without pics!!! whip out ur cam and get snappin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Kommer bilder.... Må bare få igjen kameraet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Det tror jegke før jeg får se d! Kom med bilder æ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Det tror jegke før jeg får se d! Kom med bilder æ! Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Det tror jegke før jeg får se d! Kom med bilder æ! Hæ? desverre noen her som ikke kommer over tidligere episoder. Sleng opp noen nye bilder så vi får se gliset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ikke hørt den lille sangensnutten: Det tror jeg ke før jeg får se d! ?? Synes bare det var litt artig å legge ut en tråd på bilder/show off også ikke legge ut bilder, men bare fortelle at man har kjøpt ny bil. Når det gjelder tidligere episoder Flobben...? Fan er det du snakker om? Har ikke noe utestående med deg eller trådstarter her jeg så vidt jeg vet??!!! Så hva i granskauen er det du mener? Fjott. Uansett Crazy håper du skjønte mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Da kommer det bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Fin denne da. Grattis! Hærlig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ikke hørt den lille sangensnutten: Det tror jeg ke før jeg får se d! ?? Synes bare det var litt artig å legge ut en tråd på bilder/show off også ikke legge ut bilder, men bare fortelle at man har kjøpt ny bil. Når det gjelder tidligere episoder Flobben...? Fan er det du snakker om? Har ikke noe utestående med deg eller trådstarter her jeg så vidt jeg vet??!!! Så hva i granskauen er det du mener? Fjott. Uansett Crazy håper du skjønte mer nå @E28 turbo. ok....min feil.. trodde du siktet til noen tidligere tråder her, men det er historie. Har absolutt ikke noe utestående mot deg heller. Beklager det. Crazy... nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå