Gå til innhold

E91 Black Gangster Wagon. SOLGT...

Share

Anbefalte innlegg

Da får jeg vel legge ut litt bilder av go bilen. Bilen kjøpte jeg for 3mnd siden.

Det som følgte med orginalt var:

Skinnseter

Parksensor

Regnsensor

panorama soltak

Bmw Navigasjon system og sikkert masse annet jeg ikke kommer på nå.

+ masse vaskeriper fra forrige eieren:( Swisswax here I come..

Så skjedde det! Tok turen innom Bimmers og fant noen freshe 20" som var chromma..Tenkte jeg skulle fått pulverlakkert dem men det gikk jo ikke så da blir de sånn som de er, for nå..

Har vært innom Gs og shoppet litt, handle listen ble som så..

-Svarte Nyrer

-M Girkule(klarer faen ikke å få den av, så den ligger fint i bagasjerommet med Doggisen..

-Nye frontlykter, men de har jeg allerede byttet ut 2ganger da parklyset på venstre side har sluttet å fungere, har sjekket sikkringer og alt men ett eller annet rart er det.. Har nye facelift lamper liggende nå som blir byttet snarest.

-Har også tonet alle siderutene hos Car Care Center i moss

Neste som står på listen er coilovers, og kansje litt små snæx til..

- Felger. Martins ett eller annet 8.5x20" 10x20"

p1010355ef.jpg

p1010329f.jpg

p1010336.jpg

p1010341l.jpg

p1010346r.jpg

More 2 come. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har du feil. E38 er bilen for drive by. er en grunn til at E38 er mafia bil vettu. de har plass til drive by verktøy ved girstanga ;)

enklere for sjåføren å bli med på leken da vettu :P

y6yuluswupcdws5okwzm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Felgene dine ser ut som Larzon Innovaion. Tøffe felger :D

Girkula skal bare være å dra rett opp (må løsne ramme osv først) Kan sitte litt :wink:

Det første jeg ville gjort er å gå til innkjøp av blackline baklykter. Dette er org BMW-tilbehør :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har du feil. E38 er bilen for drive by. er en grunn til at E38 er mafia bil vettu. de har plass til drive by verktøy ved girstanga ;)

enklere for sjåføren å bli med på leken da vettu :P

hehehe... e38 er sjefsbil da... Hadde en 750iL den var såååå digg og ikke minst mafia... hehe.. det du har er for lite må ha en shotgun eller noe:P

Flott bil!

Felgene dine ser ut som Larzon Innovaion. Tøffe felger :D

Girkula skal bare være å dra rett opp (må løsne ramme osv først) Kan sitte litt :wink:

Det første jeg ville gjort er å gå til innkjøp av blackline baklykter. Dette er org BMW-tilbehør :wink:

Ja Larzon var det de het.. Felgene er ganske nice selvom dem er chrome:P hehe.. Har prøvd alt mulig men får den ikke av mulig jeg er for svak:P hehe.. Har tittet liott på blackline baklykter men har heller lyst på heelt svarte lykter da som går ett med bilen... men blackline er jo orginalt og class så det blir nok de etterhvert.

Reiser til sverige på Onsdag for å hente M Front til bilen... Deilig når du får så fine gaver... :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...