Gå til innhold

E91 Black Gangster Wagon. SOLGT...

Share

Anbefalte innlegg

UPDATE:D Da ble det litt mer skruing.

Nye Frontlykter(For fjerde gang) med Lamin-X

M-Sport sideskjørt

M-Sport Bakfanger

Har M-Sport Frontfanger men har ikke grøftlys så lite vits å sette på den enda..

P1010792.jpg

P1010796.jpg

P1010799.jpg

P1010800.jpg

P1010805.jpg

P1010806.jpg

P1010807.jpg

P1010808.jpg

P1010812.jpg

Litt Lav:P

P1010814.jpg

Er så dritt lei av å bytte lykter hele tiden.. venstre side så funker ikke parklyset.:(

P1010815.jpg

P1010816.jpg

P1010817.jpg

Det var nok for denne gangen.. Og jeg vet bilen er så jævlig skitten, noen som har lyst til å vaske den? [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lekker skyss.

Er det LM replicaer eller ?

Og btw, du kan jo ikke ha detailersclub skiltplate når du ikke vil vaske bilen din selv ? :P

Hvilken replicaer:P her er det ekte vare heele veien:) hehe sant nok men har bare blitt litt slækk på vasking av bil den siste uka.. Blir nok litt shining føre neste helg:)

takk for mange gode svar, setter stor pris det:))

Denne var virkelig lekker 8)

takk takk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker handlevogn det der. Synes faktisk originalfangeren var veldig pent på denne bilen med de modsene som allerede er blitt gjort. I alle fall nå med de gule lyktene. Men med M-fronten kommer den nok ikke til å bli mindre pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet fet bil! Digger look'en...

Var det deg jeg møtte i bogstadveien på søndag? Jeg hadde øyna helt andre steder enn på veien :roll:[-X

Spanx:) var nok meg du møtte:) ja farlig å ta seg en tur innom Bogstad masse å se på:P digger den bilen din må få til no photoshoot en dag:)

Lekker handlevogn det der. Synes faktisk originalfangeren var veldig pent på denne bilen med de modsene som allerede er blitt gjort. I alle fall nå med de gule lyktene. Men med M-fronten kommer den nok ikke til å bli mindre pen.

Ja passer bra når en driver matbutikker:) er helt enig i at det er så fint med de orginale fangera men de er så slitte og utbrukte at det måtte nesten til.. Mfronten gleder jeg meg synsykt til:D får vel finne en killer leppe.. Kanske Vorsteiner(hmmm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...