singh.e91 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 UPDATE:D Da ble det litt mer skruing. Nye Frontlykter(For fjerde gang) med Lamin-X M-Sport sideskjørt M-Sport Bakfanger Har M-Sport Frontfanger men har ikke grøftlys så lite vits å sette på den enda.. Litt Lav:P Er så dritt lei av å bytte lykter hele tiden.. venstre side så funker ikke parklyset. Det var nok for denne gangen.. Og jeg vet bilen er så jævlig skitten, noen som har lyst til å vaske den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Ser kanonbra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Lekker skyss. Er det LM replicaer eller ? Og btw, du kan jo ikke ha detailersclub skiltplate når du ikke vil vaske bilen din selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Er nok orginale BBS som står på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Denne var virkelig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Lekker skyss.Er det LM replicaer eller ? Og btw, du kan jo ikke ha detailersclub skiltplate når du ikke vil vaske bilen din selv ? Hvilken replicaer:P her er det ekte vare heele veien:) hehe sant nok men har bare blitt litt slækk på vasking av bil den siste uka.. Blir nok litt shining føre neste helg:) takk for mange gode svar, setter stor pris det:)) Denne var virkelig lekker takk takk:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Aha. Leste ikke gjennom hele tråden pga treigt nett serru. Godt noen har råd til det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onolsen Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Fet fet bil! Digger look'en... Var det deg jeg møtte i bogstadveien på søndag? Jeg hadde øyna helt andre steder enn på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Lekker handlevogn det der. Synes faktisk originalfangeren var veldig pent på denne bilen med de modsene som allerede er blitt gjort. I alle fall nå med de gule lyktene. Men med M-fronten kommer den nok ikke til å bli mindre pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Fet fet bil! Digger look'en...Var det deg jeg møtte i bogstadveien på søndag? Jeg hadde øyna helt andre steder enn på veien Spanx:) var nok meg du møtte:) ja farlig å ta seg en tur innom Bogstad masse å se på digger den bilen din må få til no photoshoot en dag:) Lekker handlevogn det der. Synes faktisk originalfangeren var veldig pent på denne bilen med de modsene som allerede er blitt gjort. I alle fall nå med de gule lyktene. Men med M-fronten kommer den nok ikke til å bli mindre pen. Ja passer bra når en driver matbutikker:) er helt enig i at det er så fint med de orginale fangera men de er så slitte og utbrukte at det måtte nesten til.. Mfronten gleder jeg meg synsykt til:D får vel finne en killer leppe.. Kanske Vorsteiner(hmmm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Klar for treff på lørdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Sykt tøff nå! M-fronten + skifte eksos så blir det bra Muligens rails? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Rails tok han av selv hehe. Flott E91 dette vettu Hærlig blank og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 herre! dette var bare helt sinnsvakt perfekt! Kan ikke bli bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Dette ble dritfin........ser du har lagt til mye tid.....gratulerer så mye... Chak de phatte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå