Techlish Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Då var da på tide å legga ut noken bilder av bilen min=) Bilen er ein blå (lemansblau) 320cd m-tech. Bilen blei kjøpt i seinsommer 2007 av eit firma i drammen som hadde importert den til Norge. 2 tidligere eiere før meg. Specs: -320cd M-tech -Soltak -Navigasjon - Cruisecontrol - Sportsstoler / Alcantara - Black cube interiørlister - Sommerfelger: Breyton Spirit: 235/35/19, 245/30/19 Vinterhjul: Orginale m-tech felger, 225/45/17, 225/45/17 - ++ Ka som er gjort med bilen: - Ac Schnitzer frontsplitters - Ac Schnitzer Bakrutesenker - M3 speil - Angeleyes - H&R senkesett - Carbon diffuser bak - Har Carbon grill liggende, men syntest ikkje at dette blei noke fint på bilen. Så den er til salgs. - Carbon emblem framme og bak - M-tech pedaler - Tonede ruter - Chip + Effektannlegg (Selbring) - Chip + effektannlegg - Ventilerte skivebremser + yellowstuff klosser - Jbl forsterker og pioneer 12 subb ( Alt gjort hos bilradiospesialisten i bergen) Planer?: Er egentlig ganske fornøyd med bilen sånn som den er nå. Men skal mest sannsynlig: -Skifte ut angeleyes`ene med orginale Xenon lys. - Xenon i grøftelysa - Bilstein justerbart senkesett - Forslag? Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Nyyyyyydelig bil! Rett og slett en innertier Velkommen til forumet, forresten. Her er det bare å pøse på med flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Meget pen bil! Hadde det ikke vært ASC splittere så ville jeg tatt de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techlish Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Tusentakk Kommer flere bilder når sommerfelga kommer på Var skeptisk til Ac Schnitzer frontleppene før eg tok dei på. Men blei egentlig rimelig fornøyd med dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Pen bil med en nydelig farge! Ville lagt til CSL bakluke i lista over planlagte mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techlish Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Er egentlig litt usikker på den CLS bakluka. For vil ha bilen mest mulig diskre og orginal som mulig. Så trur kansje at da vil bli litt i da *mesta* laget med den på. Men hadde jo ikkje vert stygt akuratt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Det var slik jeg tenkte i begynnelsen også, men så baller det på seg Ser du er fra Bergensområdet du også, du får ta å stille den ut på vårmønstringen 13. Mai på Lagunen viss du har muligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techlish Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Hehe. Ja, så sant så sant. Skulle egentlig ikkje gjera so alt for mykje ut av bilen min heller. Men når ein først har begynt litt, så er det vanskelig å stoppe:P Ja, tenkte meg på på vårmønstringen 13. Mai. Egen utstillingsplass for 320cd då eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Hehe, ja det hadde vert stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Meget pen bil. Kanskje litt skeptisk til splitterne ja. Ellers utrolig stilig farge og bil. Men med de splitterne og den eksosen + m3-speil, så kan da ikke CSL-bakluke være så "too much"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 bare så du vet det så har du E39 M5 speil på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techlish Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Det er nok koed sine m3 kopi speil eg har Men er ikkje så alt for ulik koed sine m5 kopi speil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 det kan nok stemme. men alle M3 kopi speiler som selges hos koed. schmiedmann. gsbildeler osv er faktisk M5 speil selv om de selges som M3. jeg kjøpte M5 speil til min E38. står M5 på nettbutikk og i brosjyren men på kviteringen står det M3 speil. de fleste speilene heter E39 M5 style eller E46 M3 style. men de er helt like M5 speilene begge 2. så like er heller ikke de speilene. veldig enkelt og se forskjell på de. M3 speilene er mindre og mye spissere i tuppen. de skrår mye mer ned i overkant. M5 speilene er ikke så spisse i tuppen. de skrår ikke så mye ned i overkant og de er en del større enn M3 speilene. M3 speilene står også mer rett ut fra bilen. ser bunn av speilet er på høyde med bunn av speilfestet M5 speilene står litt opp og ut fra bilen. her er bunn av speilet litt høyere oppe enn bunnen av speilfestet. så du har nok M5 speil akkuratt som de fleste andre som også blir lurt til å tro er M3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Nydelig bil Kanskje ikke så rart at den falt i smak hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Helt utrolig nydelig E46 du har der!!! Jeg ville jammen ikke gjort stort med den tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå