Yngvejos Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Kupeviften på e39en min har stoppet. Den laget romlelyd de siste dagene før den stoppet. Jeg har målt på viftemotstanden og det ser ut til at den er i orden. Og hvis jeg stikker hånda inn gjennom luftinnsuget i motorrommet, starter viften hvis jeg setter den i bevegelse med fingeren. Romlelyden er der enda. Jeg har prøvd å spraye wd40 inni uten hell. Er det å bytte vifte som er løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Du må nok bytte vifte i dette tilfellet ja. Det finnnes en diy her inne en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Visste eg hadde sett den en plass. Lykke te viewtopic.php?t=134438 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Dette blir gøy. Ny viftemotor er bestilt. Jeg får starte coupeviften for hånd fram til jeg får mot til å demontere dashbordet. Noe spesielt å tenke på når man har airbag i a-stolpene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Vil tro airbagen er montert i stålet og ikke i plasten, men har egentlig ikke peiling på det. Bare sørg for å ha batteriet utkoblet mens du fikler så går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå