Eirsan Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Hei. Fadern har noen problemer med servoen på sin 96 520. Servoen går veeldig tungt, da den står på tomgang så er den nesten umulig å vri på rattet. Blir bra da du gir gass og får turtall på den, men er automat og da blir det problemer ved bykjøring. Da bilen er kald så går det greit for da er servoolja kald. Hva er problemet, og hjelper det å fylle på tykkere olje ?
PIIIPower Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 har samme problemet med min. antar det er servopumpa som er på vei til de evige jaktmarker. Du ser jo selv at pumpa må få mer turtall for å lage nok trykk.
Eirsan Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Bytt oljen! Har byttet den flere ganger, tror vi har prøvd med tykkere olje også
Ballder Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Bytt oljen! Har byttet den flere ganger, tror vi har prøvd med tykkere olje også Den slurer sikkert ikke på reima heller, så da er det nok pumpa som nevnt ja. bfsllvvadqvs26 rpjupk6 mnjv0m2 tjnwavmle Hva sliter du med?????
Otis Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 bfsllvvadqvs26 rpjupk6 mnjv0m2 tjnwavmle Hva sliter du med????? Det er en spambot!
BMW_BOY Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Jeg har samme problem på min 96 E39 Ser det er forskjell før/etter 9/98 i følge ETK Noen som vet om man kan bruke nyere pumpe? Event hva som er forskjellen. Jeg har også prøvd oljebytte uten at det hjelper, min pumpe bråker også litt og det blir mye værre når jeg prøver å svinge. Har søkt litt på google og ser at det er en del i verden som har samme problem, så dette er nok en svakhet. Kanskje det er å få overhalingssett til dem??
PIIIPower Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Svakhet og svakhet fru blom. bilen/pumpa er jo over 10 år.. er jo grenser for solid man kan bygge ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå