Gå til innhold

TABU: MC spørsmål.. gi deres meninger =)


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har for tiden kjøpt meg MC (318 går litt sakte og m3 for dyrt), en Yamaha R1 2001 Modell....

Har lyst å skifte farge på den.. så derfor tenkte jeg spørre bimmers folket om hva dere mener jeg burde bytte til?`Fargen er i dag Yamaha Winning Blue:

Hvilke farger tror dere vil passe??

25229_10150111713230106_726095105_11344879_7564278_n.jpg

Kom med meninger, hvorfor? hvorfor ikke? farge kombo?

Mvh Tommi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du løsningen:

Built too late for the Terminator movies, this bike would have been perfect. This is the Yamaha R1 "HighPressure" built by German tuning firm RF-Biketech. Other than the rather obvious blower and the rear tire which must be a 360, not to mention the front tire that's pretty beefy, I can't tell you much more about this. Their site doesn't have a lot of information about it, but from what I can gather, many parts used on their custom streetfighters eventually find their way into the parts catalog. So if you fancy doing this to your own R1, they would be the guys to talk to.

Handling might be a bit off, but hey, you knew that. They don't mention horsepower numbers which could be pretty impressive plus the sound of the blower would get you grinning. Wow!

It looks like they do a lot of streetfighter conversions on many different brands of motorcycles but this one just seems a bit more extreme than the others. Somewhere, there's a movie waiting for this bike.

r1highpressure.jpg

:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er meget skeptisk til å kjøpe ein sykkel som har uoriginal farge.

Dette ser som oftest ganske stygt ut i forhold til original farger.

Og so lurer eg på kvifor den er lakkert.

Er det på grunn av at ein tidligere eigar har behandla sykkelen stygt og fått ein del riper?

So skal du lakkere sykkelen bør du gjere dette skikkeligt og ha på klistremerker.

Masse bilder før, underveis og etter er eit must slik at ein ny kjøper blir mindre skeptisk

Forøvrigt har eg hatt ein 00 R1 som eg var meget fornøyd med.

Heilt rått med dreiemoment på disse syklene!

Min hadde disse fargene

IMG_0150.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...