Gå til innhold

Tråden om min E61 530 dat.


Anbefalte innlegg

Hei.

Har endelig knødd meg til å legge inn bilder av "Ny" bilen min. Kjøpte denne i november 09.

Hadde tildiger en volvo xc70 2007 modell. Den går ikke ant og sammelnligne engang med 530. 1000 ganger bedre bil.

Har bestilt 35mm senkesett til bilen, har montert svarte nyrer og det er tonet ruter runt hele bilen.

Har comfort seter

Skinn.

Panoram luke. har det meste bortsett fra adaptive kjørelys og selvlukkende bagasjeluke.

Noen som vet om det går ant og ettermontere adaptive kjørelys?

Her har dere noen bilder;)

4j9mqxoo1ee8iq2j4bdg.jpg

85stxrth45g9kyyilxqw.jpg

sm60f36vlf02cgpvycpp.jpg

lvv3yzrrpfiwdp6smxgh.jpg

ktpotxrhfz62socwx0mc.jpg

amq971hk63owk9q3ywva.jpg

g0msgutqosf0w6wcyycr.jpg

gtsy7u6pt68tu9ltd0u2.jpg

uzz2mibxp8x97dkdv2rh.jpg

kkvd7nie6kwe5qkgvyg7.jpg

c7nl65y9zu3spqmas33f.jpg

kqvb2lnpevt2ghz81gxy.jpeg

fsj3526dlvw6kvpkjf42.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oh, meget pen bil:)

210hk?

Chipp den:D

Takker.

218hk og 500Nm;) trur ikke det blir chip med det først, er enormt sterk denne bilen.

Skal dra campingvogn med bilen, kan jo ikke risikere å dra vogna i 2;)

Får se hvordan bilen funker med vogn etter, blir den "lat" så blir det vel chip;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott trekkvogn. Skal jeg være ærlig, så ser jo ikke høyden på bilen så hakke gal ut. Men det blir kanskje enda bedre med senk, men da må du ha større hjul 8) Det panoramataket gir jo nesten følelse av å kjøre stasjonsvogncab :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIG! Gratulerer med en fantastisk bil :)

Takker.

Gratulerer med kjempeflott trekkvogn. Skal jeg være ærlig, så ser jo ikke høyden på bilen så hakke gal ut. Men det blir kanskje enda bedre med senk, men da må du ha større hjul 8) Det panoramataket gir jo nesten følelse av å kjøre stasjonsvogncab :lol:

Høyden er sånn passelig, men trur det blir bedre med bare litt senk;) er m-tech understell på bilen nå. så med 35mm senk så blir det vel bra;) bake er det bare å korte inn staget til luft fjæringene;) hehe, synes 19" er bra. har dårlig erfaring med 20", klarte å knuse alle 4 felgene samtidig på en volvo xc70 jeg hadde.

Får nesten følelsen av en litt cab ja, er gromt med så stor takluke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott trekkvogn. Skal jeg være ærlig, så ser jo ikke høyden på bilen så hakke gal ut. Men det blir kanskje enda bedre med senk, men da må du ha større hjul 8) Det panoramataket gir jo nesten følelse av å kjøre stasjonsvogncab :lol:

Panoramatak er fantastisk! Kjører gokartcab jeg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott trekkvogn. Skal jeg være ærlig, så ser jo ikke høyden på bilen så hakke gal ut. Men det blir kanskje enda bedre med senk, men da må du ha større hjul 8) Det panoramataket gir jo nesten følelse av å kjøre stasjonsvogncab :lol:

Panoramatak er fantastisk! Kjører gokartcab jeg :mrgreen:

hehe.. gøy det og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil det der, gratulerer:)

trenger litt senk btw.

Takker. 35mm senk er på tur;) luft fjæringer bake så det er bare å justere staget;)

Bay the way, nån som veit om det går ant å ettermontere adaptive kjørelys??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott bil !

Har akkurat kjøpt meg ein 2004 e60, 530DAT. Den har ettermonterte adaptive kjørelys :) Kostet 17 000 + montering, sa forje eier.

Forresten ; Fy søren til disse bilene går! Syk kraft :) Har dog bestilt chipping til min, til 256hk og 590Nm. Så det blir enda råere!

Min har veldig kjipe felger, så må kjøpe meg nye. Kva slags felger har du, navn? Var veldig fine!

Andre forslag til kva felger som passer e60 og e61? Min er forresten Azurblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med GROM familieracer! :D Hvilken modell er det? Km.stand? Er det mye stress å senke den bak på nivåreguleringen, og hvor mye kan man evt. senke?

Ellers vil jeg absolutt anbefale en omprogrammering av styreenheten. Syntes CLS'en gikk godt uten, men du verden for en forskjell når det ble gjort 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...