vivestadkongen Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Har en E34 1992 modell, eu ok til høsten. Mangler tenningslås, clutchkablene mellom girkassa og clutchen. Finnes nesten ikke rust. Selges hel eller i deler. Bilen står i Re kommune\Andebu, Vestfold. Kan sende deler i posten! - Bilen har strøken interiør (STOFF) - Org. bmw verktøysett - Rustfrie dører - Baklys og frontlykter - Grøftelys - Bakfanger og frontfanger - Dempere og fjører - Girkasse og drivverk - Drivknuter og akslinger - Rattstamme - Div. fester og koblinger - 4 komplette s\v hjul på org. bmw felger - Panser, ruter, bagasjeluke osv. - Skjermer er også hele og pene --- Alt selges! Hele bilen skrus i deler hvis ingen vil ha hele Kan selge hele bilen for 6 000 ,- Kan sende bilder eller legge ut hvis noen er intereserte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Vivestadlinna 440, 3175 Ramnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Kan evt. sende meg en sms: 97784411 (Har litt dårlig dekning i dag, ikke sikkert jeg kan ta telefonen hvis noen prøver å ringe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axel1990 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 hvordan motor sitter det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Sitter ikke i noen motor lenger. Men har en M40b18 stående jeg skal selge komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axel1990 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 synd dette jeg leter etter m50 b25 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Det har jeg desverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Kom med bud på deler, det står fortsatt og støver bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel@ Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 hei! tror du at du kan legge ut noen bilder av interiøret? trenger et forsete hvis interiøret matcher min e34, og trenger en masse smådeler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Okei, jeg har solgt karrosseriet med interiøret som sto i, men har plukket en del smådeler, lister, ruter, lykter osv. samt at jeg har et sporsinteriør stående i grått. Som jeg kan legge ut bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Har du alle de nederste listene? De som sitter "under" dørene og de tilhørende nederst på skjermene foran og bak:) Og er de i hele og pene, og ikke alt for morkne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Heisann tar gjerne forskjermene dine jeg mulig å sende disse? hvor bor du? MÅÅ ha disse skjermene! så slipper jeg lakkere! eventuellt alle dørene og om de er frie for rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå