Gå til innhold

felger til e38 ønskes kjøpt


Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

hei.

ønsker å kjøpe felger til e38en min. helst 18" eller større.

ønsker ikke skadde felger, og det må være med ok dekk.

helst i møre og romsdal eller sør trøndelag hvis de ikke kan sendes.

holder til i kristiansund selv.

TROR det er et 20 forran og bak på e38en!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse som skal selges så snart jeg evt. har funnet ut hvilke nye felger jeg skal kjøpe meg. Originale BMW-hjul visstnok, 8 og 9x18" med ok dekk. Si fra dersom det skulle være av interesse.

sszwrizirm9vp9zjlo10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke tenk så mye på pris ennå, siden plana var å bruke dem litt til å begynne med på denne sesongen. Men får jeg solgt dem nå så må jeg hvertfall kjøpe meg nye hjul med en gang.

Båda Halsa og Prærien Racing stemmer ja :wink: Er broren til Beamer her på forumet, han med Hamann 7`ern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer nok som sjøbuse sier. er vell verre andre veien, hvis navdiameteren blir for lite..

men blir uansett for lav rulleomkrets på dekka fra e39n.. 224/45/17 f.eks blir for lite på e38n ass

hvor mye tror du det koster å få de sendt da sjøbuse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer nok som sjøbuse sier. er vell verre andre veien, hvis navdiameteren blir for lite..

men blir uansett for lav rulleomkrets på dekka fra e39n.. 224/45/17 f.eks blir for lite på e38n ass

hvor mye tror du det koster å få de sendt da sjøbuse?

vet ikke. kan sjekke opp hva det koster jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lete litt rundt for å finne ut hva de kan være verdt :)

tenkt ut noe pris da?

Har ikke funnet tilsvarende hjul til salgs hverken her i Norge eller på eBay, så har ikke så mye å sammenligne med hvertfall. Mulig jeg må avvente litt med salg siden jeg antageligvis får bruk for sommerfelger allerede nå til helga, og innen den tid rekker jeg ikke skaffe meg nye. Men hadde vel ønsket me rundt 5K for dem, er jo originale BMW-hjul og ikke noe kopi-jalla-dritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...