Jørgen Lie Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hvor kommer det opp plakater?? Jeg kan gjerne henge opp i Kr.Sund om det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Kjempe! Jeg skal til Krsund i en bursdag helgen, om de er ferdige på fredag så kan jeg ta med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 D kan du gjøre vettu. Jeg drar hjem til Smøla i helga, men kan fikse noen til å møte deg som du evt kan levere til.. To stk til hvert kjøpesentrene, samt litt lyspåler, å kanskje en hos Slatlem som er BMW-forhandler her? Og om ikke de er ferdig til da så går det en på 1.året på Fagskolen her som pendler fra Bolsøya som helt sikkert kan ta de med til meg Legger deg til på FB jeg, så kan du jo kontakte meg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Skal se om jeg rekker 1.Mai treffet i år! Var der ifjor og det var kjempemoro.. Skal isåfall ha med ordentlig filmkamera Ikke bare dårlig slik som ifjor(har filmer fra alle bilene som deltok på autoslalåm om noen er interessert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Høres nydlig ut! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Kan også møte deg for å ta plakatene om Jørgen er på Smøla.. bor på Frei og har ingen planer i løpet av helgen så skal nok få møtt deg om du kommer hit. Kan ikke delta på treffet så da kan jeg i det minste bidra litt så flest mulig andre kommer seg dit Bare å ring på 90956195 om det skal være aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Kjempe! Du hører fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Hva med en sykemeldning, Kenneth?? Får du jo med deg både CCN og GS-treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Plakatene blir må ikke ferdig før på mandag.. Men kan dere ikke skrive ut og henge opp plakaten jeg sendte til alle medlemmer på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Skal ta å skrive ut på skolen jeg å så kopiere på fargekopien der.. " Sponset av Kr.Sund Tekniske Fagskole"... Er de bare i A4-format, el skal de være større??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Kjempe!! De som henges opp på butikker osv blir bare A4, men tidligere har jeg hengt opp A3 på utsiden av bensinstasjoner og andre steder hvor det er plass. Men det holder sikkert med A4 om det er det du har tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Skriver så stort som det finnes ark tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Kommer nok en tur jeg å , bare bilen er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Da har jeg skrevet ut 6xA3 og 11xA4 plakater som kommer til å bli hengt opp rundt omkring i Kristiansund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Kjempebra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå