Gå til innhold

BMWCCN Møre og Romsdal

Share

Anbefalte innlegg

Du kjørte så raskt det ikke var mulig å fange deg på film...;)

Ser min gamle 3-serie går såpass tregt at den var ikke noe problem å feste til film...:D

Deer har vi problemet!....... :D

Jeg har bilde av 1- serien din :) Kan legge ut :)

Flått! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant ikke du ifjord da??..:)

I bud ja, men det var nok veldig tilfeldig.. (reell vinner var jo en Hyundai Accent)

Her var nivået jevnt over høyere.

Samt at jeg ikke ble helt klok på hvordan den oppførte seg med hjulene som sto på, de var noe glattere enn de jeg har hatt før, samt de subbet i innerskjerm ved fullt rattutslag.. kuttet jo et sekund på hver runde, så jeg må nok leke meg litt mer med den til neste gang.:) Har mer kontroll på sporkjøring på bane enn hva jeg har på kjeglekjøring i førstegir.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

czgdcccfvt2ygc8hgtbr.jpg

Noen som har noe "verdifull" info om denne?

Vurderer å kjøpe denne, men bor en 9-10 timers kjøretur unna, så greit å vite mest mulig før jeg reiser opp.

Om dette blir for off-topic, bare send en melding! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

czgdcccfvt2ygc8hgtbr.jpg

Vurderer å kjøpe denne, men bor en 9-10 timers kjøretur unna, så greit å vite mest mulig før jeg reiser opp.

Veit ken som eige han, han he tatt godt vare på den :)

Trur ikke der e masse å sei på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

czgdcccfvt2ygc8hgtbr.jpg

Skal si meg meget enig. Hver gang han har hatt "skitten" bil (litt støvete kanskje) har jeg kommentert at han har skitten bil. Han er da borte en liten stund, for så å komme tilbake med den nyvasket. Har blitt godt vedlikehold når det gjelder innvendig og utvendig vask. Ellers er den meget pent kjørt.

Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si meg meget enig. Hver gang han har hatt "skitten" bil (litt støvete kanskje) har jeg kommentert at han har skitten bil. Han er da borte en liten stund, for så å komme tilbake med den nyvasket. Har blitt godt vedlikehold når det gjelder innvendig og utvendig vask. Ellers er den meget pent kjørt.

Anbefales! :)

Høres bra ut, takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var der med min e34 touring var et bra treff synes jeg. høydaren på autoslalomen var vel denne!

229231_10150602601730201_735680200_18785793_3374992_n.jpg

ellers så var det mye fine biler! hørte de nevnte noe om et treff i krsund til høsten og? det hadde vært flott og fått til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte tilbakemeldinger! Vi setter også pris på tilbakemeldinger på hva dere vil forbedre til neste gang.:)

Ja, målet er et treff i Kristiansund i september. Det blir i tilfelle første gang i historien, så det kan bli morro!

Vi heter tross alt avdeling møre og romsdal, så det er på sin plass mer arrangementer andre steder enn Ålesund og Molde også.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte tilbakemeldinger! Vi setter også pris på tilbakemeldinger på hva dere vil forbedre til neste gang.:)

Ja, målet er et treff i Kristiansund i september. Det blir i tilfelle første gang i historien, så det kan bli morro!

Vi heter tross alt avdeling møre og romsdal, så det er på sin plass mer arrangementer andre steder enn Ålesund og Molde også.:)

det betyr vell egentlig at jeg har skulle gjort ferdig m545turbon til september det da?:P så har den blitt sett på veien med skilter for første gang siden 1999? hadde vært morro;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleskjøring tror jeg de fleste liker! Var meget mange som møtte opp til felleskjøring både til fjellstua og hurtigrutekaia! Kanskje arrangere kjøretur til Geiranger osv. hadde vært noe? :)

Tenker høyt**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...