asv Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Irriterer meg at jeg ikke har bmw på veien nu. Tur til trollstigen hadde vært morro Får prøve å stille med kamera på autoslalom og treffet på søndag hvertfall. Olsvika NAF er vel gocart bana regner jeg med? Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Avgang Ålesund er fra hotell Waterfront,men bare å henge seg på hvor man vil Adivass, det blir på motsatt side av veien i forhold til gokartbana,på motorstadion. Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Blir ikke noe fellestur på meg desverre Må nok jobbe.Autoslalomen skal jeg se og utstilling blir det selvsagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Må kjøre på autoslalomen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Bilder tatt fra trollstigen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Digger det faktum at turistsesongen ikke er skikkelig igang enda.. Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Fikk noen spørsmål ang hvor vi skal møtes på Åndalsnes i morgen før vi setter turen oppover.Her er dir link til hvor vi kan møtes:http://kart.finn.no/?lng=7.69164&lat=62.56644&zoom=16&mapType=norhybrid&markers=7.69179,62.56666,r,Brukerdefinert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Tidspunktet er utsatt 1 time når det gjelder morgendagen!Fullt program; http://bmwccn.no/ai1ec_event/bmw-ccn-landstreff/?instance_id=756 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Dette treffet i Ålesund.. Er det imorgen det er utstilling? Såg ut som det kun var kjeglekjøring idag ? Hvor mange biler møter ca. opp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Stemmer,utstilling imorgen! Ca 65 biler ble med på tur til trollstigen, rundt 80 biler tok turen til kjeglekjøringa,men kun 13-14 som kjørte. Oppfordrer alle til å ta turen til Nextcar imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Når tenker folk å line opp bilen der inne? Er 11 sent?Håper så mange som mulig stiller ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Jeg kommer vertfall Men gidder ikke stille ut Synes slikt er forbeholdt strøkne/ sjeldne biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Det Synes jeg er bare tull, e synes det er kjekt at alle stiller ut! forbeholdt noe slikt som rieger opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Nei er ikke noe Rieger tull Men er bruksbil med 314.000 km bak seg så er ikke akkurat utstillingslakk Er der forresten en bildetråd fra stigedalsturen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Når tenker folk å line opp bilen der inne? Er 11 sent? Håper så mange som mulig stiller ut Jeg og en kompis planlegger å være der ganske nøyaktig klokka 11 med bilene våre, men regner med det allerede har kommet en del folk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå