Gå til innhold

BMWCCN Møre og Romsdal

Share

Anbefalte innlegg

I`ll be there ;) hadde på nye bagasjeluka tiligere idag :wink: skifte felger, ha på gt splittene, vask, så kommer jeg :) prøve iallefall :P blir hart og stå opp imorgen etter ei go fyll :? og gjøre det jeg sa nå :P butt butt its not only only u know "petter solberg" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imponert over hvor mange biler som kom , siden været var så skiftende , betyr jo at BMW folket ikke lar seg knekke :-) pga litt ruskevær .

noen som har tall på antall biler ?

Thumbs upp fra meg :D

Ser frem til treffet i bud 29 mai nå hvis det blir like godt oppmåte der også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syns det var kjedelig att ikke flere kjørte, med tanke på hvor mange biler som var innom.

Ikke en eneste E30 engang denne gangen :?

Jeg har en høgre hånd som ikke er helt bra etter ett arbeidsuhell, hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok tatt 6`ern utpå 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Har fått inn noen innspill til hva vi skal ta oss til neste sesong, men hadde gjerne sett at medlemmene kom med litt flere ønsker om hva som skal skje neste år, og hva vi kan forbedre fra dette året.

Noe av det som har kommet frem:

- Forslag om banetreff på Frøya i samarbeid med Trøndelag.

- 1.Maitreff i Molde om NAF fortsatt skal ha banen i Olsvika den dagen.

- treff sammen med GS bildeler som iår, men med mye åpnere og bedre gjennomført autoslalåm. Den iår ble ikke bra nok rett og slett.

- Pussetreff

- Høsttreff i Ålesund (Det skulle det være iår også, men det gikk dessverre ikke)

- Treff i Kristiansund

Kom med forslag til aktiviteter!

Kan du bidra med noe?

Vet du av et egnet område for Autoslalåm, utstillingstreff, pussetreff OL?

Husk også at det er BMWCCN Møre og Romsdal, så legg "fogderistriden" til side slik at vi kan ha aktiviteter i hele fylket, og ikke bare i Ålesund eller Molde.

Hadde vært knall om vi kunne ha spikret en terminliste rett over nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...