Halvor89 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Digg interiør. Må si jeg har sansen for facelift vader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Det ble rått! De setene er så syyykt goe å sitte i Edit: Har du nedfellbare bakseter? I så fall, merket du noe når du skulle ''låse'' baksetene fast? På min så får jeg ikke ''låst'' venstre side av baksete fast, så beltet går heller ikke ut. Jeg har vader alcantara jeg også. Noen andre som kansje har opplevd det? Må sikkert bytte beltestrammeren. Fikk samme problem med min da jeg monterte vader. Er en liten dings som kan knekke inni strammeren. Kanon feit bil, interiøret var jo helt topp. Facelift alcantara så ikke så gale ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Digg interiør. Må si jeg har sansen for facelift vader Tusen takk! Må ærlig innrømme at jeg er meget fornøyd selv akkurat nå. Syns det interiøret her er det peneste vader interiøret som ble lansert, men det er nå min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Det ble rått! De setene er så syyykt goe å sitte i Edit: Har du nedfellbare bakseter? I så fall, merket du noe når du skulle ''låse'' baksetene fast? På min så får jeg ikke ''låst'' venstre side av baksete fast, så beltet går heller ikke ut. Jeg har vader alcantara jeg også. Noen andre som kansje har opplevd det? Må sikkert bytte beltestrammeren. Fikk samme problem med min da jeg monterte vader. Er en liten dings som kan knekke inni strammeren. Kanon feit bil, interiøret var jo helt topp. Facelift alcantara så ikke så gale ut! Takk skal du ha, Joher! Motiverende med så mange positive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Ble nice me interiøret der! såg helt nytt ut ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Dette ble kanon,aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Ble nice me interiøret der! såg helt nytt ut ihvertfall Takk så mye! Er ikke akkurat mye slitt nei.. Dette ble kanon,aldri feil Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Helt kanonfett interiør. Både stolene i seg selv og ikke minst fargen og mønsteret ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Helt kanonfett interiør. Både stolene i seg selv og ikke minst fargen og mønsteret ! Takk så mye! Er veldig fornøyd med hvordan det ble. Var verdt investeringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Da har jeg fått montert Scorpion bakpotte, ny M-tech girspak med lys og justerbar shortshift. Skal prøve å få lagt ut bilder av dette ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Nå syns jeg du skal oppdatere med nye bilder her, even! Bilder som selger veit du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hvordan syn du lyden ble med scorpion ? kjøpte du med mellompotte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Nå syns jeg du skal oppdatere med nye bilder her, even! Bilder som selger veit du! Enig! Hehe, har vært litt treg i det siste... Skal prøve å få justert potta litt til imorgen, slik at den blir perfekt. Muligens kommer det noen bilder da. Hvordan syn du lyden ble med scorpion ? kjøpte du med mellompotte ? Jeg syns lyden ble veldig bra jeg, er storfornøyd. Ikke for høy lyd enda ihvertfall, vet ikke om det tar litt tid før potta "setter" seg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Da kommer de etterlengtede bildene av den nye M-Tech girkula (skal prøve å få tatt et bilde i mørket slik at dere får sett lyset i spaken) og Scorpion eksosen. Bildene av eksosen er litt støvete, men det får gå væ! Monterte også en justerbar shortshift når jeg monterte girkula. Ble veldig bra syns jeg. Et litt random bilde til slutt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå