Gå til innhold

Evens '98 E36 328i Coupé M-Tech. Solgt 29/10-2010. :(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig flott e36 :)

Men en ting jeg ikke fårstår. Importere en 98 modell, med relativt stor motor OG antall hk... Koster ikke det altfor mye iforhold til pris på bil?

Eller har co2-utslipp regelen gjort at det går ann å handle bil fra utlandet likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott e36 :)

Men en ting jeg ikke fårstår. Importere en 98 modell, med relativt stor motor OG antall hk... Koster ikke det altfor mye iforhold til pris på bil?

Eller har co2-utslipp regelen gjort at det går ann å handle bil fra utlandet likevel?

Hvor mye kosta det å få den inn om jeg tør spørre ? :)

Var det mye å tjene? Med tanke på at det er en gammel bil og den motoreffekten ;)

Nydelig bil BTW ;D

Hei. Skal prøve å svare dere begge.

Avgiftene koster ca. det dobbelte av hva bilen koster. Kan sende pris på PM om dere ønsker.

Vet ikke om CO2-utslipp regelen har endret seg noe, men jeg trengte ihvertfall ikke noe dokumentasjon på bilen ang. utslipp siden den er en såpass gammel bil.

Jeg tjente ikke så mye på å hente inn denne, var vel heller akkurat denne bilen jeg hadde lyst på. Men håper på å ihvertfall få igjen noe tilsvarende (avhenger av tid, etc etc.) når jeg selger den, siden det er såpass sjeldent i Norge p.d.d.

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...