thomascr Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 nydelig biil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 nydelig bil!! Tusen takk, Thomascr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Veldig pen denne Even! Nå må vi ha bimmers "treff" på ss snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Veldig pen denne Even! Nå må vi ha bimmers "treff" på ss snart Takker, Kristian! Hehe ja, vi er vel kjent som "bimmersgutta" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Rimelig pen e36 ja. Akkuratt slik jeg kunne tenkt meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 For en flott bil ! En av de finere e36'ne jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Takk takk! Veldig morsomt med så mange positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dingo84 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Veldig flott e36 Men en ting jeg ikke fårstår. Importere en 98 modell, med relativt stor motor OG antall hk... Koster ikke det altfor mye iforhold til pris på bil? Eller har co2-utslipp regelen gjort at det går ann å handle bil fra utlandet likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hvor mye kosta det å få den inn om jeg tør spørre ? Var det mye å tjene? Med tanke på at det er en gammel bil og den motoreffekten Nydelig bil BTW ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Tror ikke hovedpoenget var å spare massevis av penger, men nettop det å få en ganske spesiell bil, som den også er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Veldig flott e36 Men en ting jeg ikke fårstår. Importere en 98 modell, med relativt stor motor OG antall hk... Koster ikke det altfor mye iforhold til pris på bil? Eller har co2-utslipp regelen gjort at det går ann å handle bil fra utlandet likevel? Hvor mye kosta det å få den inn om jeg tør spørre ? Var det mye å tjene? Med tanke på at det er en gammel bil og den motoreffekten Nydelig bil BTW ;D Hei. Skal prøve å svare dere begge. Avgiftene koster ca. det dobbelte av hva bilen koster. Kan sende pris på PM om dere ønsker. Vet ikke om CO2-utslipp regelen har endret seg noe, men jeg trengte ihvertfall ikke noe dokumentasjon på bilen ang. utslipp siden den er en såpass gammel bil. Jeg tjente ikke så mye på å hente inn denne, var vel heller akkurat denne bilen jeg hadde lyst på. Men håper på å ihvertfall få igjen noe tilsvarende (avhenger av tid, etc etc.) når jeg selger den, siden det er såpass sjeldent i Norge p.d.d. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Da blir det skilter på BMW'en fortløpende! Skal få bestilt time hos BT en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 På tide nå Even! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 På tide nå Even! Hehe ja. Været er jo rimelig ålreit om dagen, så bør nesten få de på asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå