TonyHolt Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 viewtopic.php?f=9&t=77026&hilit=v%C3%A5rm%C3%B8nstring&start=1275 her er planlegginga dems i hvertfall:p er en som skulle møte opp på jessheim ved mcdonalds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Pen bil, mener de siste utgavene også ble kalt sport edition med denne sportspakken Hei Patrick! Takk så mye. Det er godt mulig. Jeg er veldig usikker da jeg har hørt mye rart, men heller mer over på M-tech, hehe. min er kun M tech, vil tro denne her er det også. sjekk utstyrs lista de. min står oppførs som M tech med induvidual tak trekk osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Pen bil, mener de siste utgavene også ble kalt sport edition med denne sportspakken Hei Patrick! Takk så mye. Det er godt mulig. Jeg er veldig usikker da jeg har hørt mye rart, men heller mer over på M-tech, hehe. min er kun M tech, vil tro denne her er det også. sjekk utstyrs lista de. min står oppførs som M tech med induvidual tak trekk osv Sendte du mail til en BMW forhandler for å høre hva slags utstyr som ble levert med fra fabrikk eller står det noen annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Grattulerer me ny bil. Meget pent eksempel dette virker det som;) Samme farge som min faktisk. Skal man pirke på noe så blir det som du selv sier,aluramma irunt girstanga;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Grattulerer me ny bil. Meget pent eksempel dette virker det som;)Samme farge som min faktisk. Skal man pirke på noe så blir det som du selv sier,aluramma irunt girstanga;) Takk! Stemmer, tittet på tråden din nå. Er en skikkelig fin farge. Hehe, helt enig. Den aluramma skal av snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Flott bil! 328 er godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Perfekte planer også På bildene ser det ut som at et sideskjørt (v.s.) mangler dekslene til jekkpunktene...? og så er jeg igrunn veldig spent på hvordan et 12 år gammelt H/K anlegg høres ut? Gleder meg til bilder fremover Håper du fikk den kjøregleden du betalte for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Perfekte planer også På bildene ser det ut som at et sideskjørt (v.s.) mangler dekslene til jekkpunktene...? og så er jeg igrunn veldig spent på hvordan et 12 år gammelt H/K anlegg høres ut? Gleder meg til bilder fremover Håper du fikk den kjøregleden du betalte for H/K anlegget låter utrolig bra! Det kan jeg skrive under på. Meget klar og pen lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Perfekte planer også På bildene ser det ut som at et sideskjørt (v.s.) mangler dekslene til jekkpunktene...? og så er jeg igrunn veldig spent på hvordan et 12 år gammelt H/K anlegg høres ut? Gleder meg til bilder fremover Håper du fikk den kjøregleden du betalte for Hei Lars! Stemmer, dekslene til jekkpunktene mangler på bildet. Har disse nå. H/K anlegget spiller vanvittig bra til å være så gammelt, ingen defekter og jeg som ikke er noen "lyd-guru" hadde ikke hørt forskjell om anlegget var fra H/K i år 2010 o.l. Skikkelig klar lyd, med nok av bass og andre innstillingsmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Det høres bra ut! Ser du har planer med noen senkeskåler for å få litt lavere fremme. Det er nok et riktig trekk, men det er veldig lurt å kombinere det med valg av felger slik at du vet nøyaktig hvor lavt/høyt du vil ha det Lommeboken er sikkert ikke på sitt tyngste nivå rett etter bilkjøp så felger kan bli litt nedprioritert? Håper du slår deg til ro med setene de ser utrolig ut på bildene! Med senkeskåler og motorsportvinge så får du det stuket og aggresiviteten en 328 skal ha! Synes også det er merkelig at radiatoren slo lekk siden du nevnte at den hadde blitt byttet noen kilometer tilbake. Det som slår meg er kanskje at den har stått stille litt lengre enn normalt. Dersom det er tilfelle så ser man også her at biler som går jevnt med kilometer med årene kanskje holder seg bedre enn dem som står stille over lengre perioder. Dette blir igjen spekulasjoner. Håper du koser deg i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Det høres bra ut! Ser du har planer med noen senkeskåler for å få litt lavere fremme. Det er nok et riktig trekk, men det er veldig lurt å kombinere det med valg av felger slik at du vet nøyaktig hvor lavt/høyt du vil ha det Lommeboken er sikkert ikke på sitt tyngste nivå rett etter bilkjøp så felger kan bli litt nedprioritert? Håper du slår deg til ro med setene de ser utrolig ut på bildene! Med senkeskåler og motorsportvinge så får du det stuket og aggresiviteten en 328 skal ha! Synes også det er merkelig at radiatoren slo lekk siden du nevnte at den hadde blitt byttet noen kilometer tilbake. Det som slår meg er kanskje at den har stått stille litt lengre enn normalt. Dersom det er tilfelle så ser man også her at biler som går jevnt med kilometer med årene kanskje holder seg bedre enn dem som står stille over lengre perioder. Dette blir igjen spekulasjoner. Håper du koser deg i bilen! Hei Lars! Setene blir ikke byttet ut, hehe. Er veldig fornøyd og syns de er tøffe. Hehe, lommeboken er ikke akkurat tykk om dagen.. felger blir nok muligens helt sist. Er også ganske fornøyd med disse felgene, selvom jeg kunne gjerne tenkt meg BBS LM etc.. Radiatoren har vært byttet, men den har vært åpnet en gang slik at de ikke klarte å få den tett mellom ekp-tanken og selve radiatoren. Er sånne små metallkanter som skal klemmes på plass. Men har ordnet ny radiator nå så alt er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Har forresten fått skilter i dag! Har vært ute på en "photoshoot" med bilen til Matss her på forumet for å knipse litt. Bilder kommer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Utrolig pen coupe du har der! Alt er perfekt i mine øyne. Veldig fine planer du har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 for å "rippe opp" i gamle sår, så er det enda noen forskjeller på m-tech og m3... m3 har lista på frontfangeren, og netting... m-tech er "naken" og et plastdeksel i frontfangeren... (orka ikke lese gjennom alt så sikker noen som har skrevet det fra før) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Du går ikke tilfeldigvis på skole på Bjørkelangen?? Mener jeg så denne der i stad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå