Evenol Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Du går ikke tilfeldigvis på skole på Bjørkelangen?? Mener jeg så denne der i stad.. Hehe, det stemmer. Hvem er du? Takk, takk forresten! Må bare la lommeboka vokse litt nå så blir det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 for å "rippe opp" i gamle sår, så er det enda noen forskjeller på m-tech og m3... m3 har lista på frontfangeren, og netting... m-tech er "naken" og et plastdeksel i frontfangeren... (orka ikke lese gjennom alt så sikker noen som har skrevet det fra før) fint for deg. Vi gleder oss bilder vi da even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 jeg fikk fangern min i dag even! så i morra skal jeg montere! skal vi råne litt i morra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 jeg fikk fangern min i dag even! så i morra skal jeg montere!skal vi råne litt i morra eller? Grattis! Digg Jeg skal drekka imorra, men torsdag evt. da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 for å "rippe opp" i gamle sår, så er det enda noen forskjeller på m-tech og m3... m3 har lista på frontfangeren, og netting... m-tech er "naken" og et plastdeksel i frontfangeren... (orka ikke lese gjennom alt så sikker noen som har skrevet det fra før) fint for deg. Vi gleder oss bilder vi da even Hehe.. Det kommer Lars! Er bare litt treig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 skal skyte litt, men ikke før 6 tia.. jeg kan sende mld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Hvor blir det av bildene vi tok da Even? Legg ut snart nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Så deg i går ved gymsalen Jeg er bare på skolen på tirsdager, så veldig pen ut den bimmern din Jeg går bilskade og lakk der, kommer med bimmern på skolen der en dag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Så deg i går ved gymsalen Jeg er bare på skolen på tirsdager, så veldig pen ut den bimmern din Jeg går bilskade og lakk der, kommer med bimmern på skolen der en dag hehe Har du Per Ivar og Rossi som lærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Hvor blir det av bildene vi tok da Even? Legg ut snart nå Det er hardt å være russ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Ja har Per Ivar og Rossi som lærere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Så deg i går ved gymsalen Jeg er bare på skolen på tirsdager, så veldig pen ut den bimmern din Jeg går bilskade og lakk der, kommer med bimmern på skolen der en dag hehe Takk Stemmer, parkerte utpå plassen der. Gleder meg til å se bilen din! Ser veldig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Hvor blir det av bildene vi tok da Even? Legg ut snart nå Hehe, ting tar tid om dagen.. Skal legge de ut ikveld, om Mats tar i et tak med sladdinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hadde vert moro og tatt bilder av den ved min siden de er så like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Her kommer det endelig noen bilder. Er tatt sammen med bilen til matss her på forumet: Flere bilder fra vår photoshoot kan du finne her: Mats og Even på "fototur" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå