Evenol Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Hadde vert moro og tatt bilder av den ved min siden de er så like Det hadde vært morsomt ja, du skal vel muligens på vårmønstringa til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Fine bilder det du;) Er det 19" på den andre bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Fine bilder det du;)Er det 19" på den andre bilen? Det er 19" på bilen til Mats ja, han bruker disse i mellomtiden mens han venter på noen felger fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Takk, takk! Ja skal bli morsomt og få den på veien Kunne vært litt ålreit og tatt litt bilder sammen Så kunne vi dratt med oss håkon og Mats, og tatt litt bilder, hehe.. Bare et lite forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Glømte jo seff og komentere.. Nydelig biler dere har, og ikke minst bilder, veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Ja har Per Ivar og Rossi som lærere ja Hehe, gikk selv kjøretøy der for to år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Takk, takk! Ja skal bli morsomt og få den på veien Kunne vært litt ålreit og tatt litt bilder sammen Så kunne vi dratt med oss håkon og Mats, og tatt litt bilder, hehe.. Bare et lite forslag Det høres ut som et bra forslag! I'm in! Når er det du har planer om å få den på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Takk, takk! Ja skal bli morsomt og få den på veien Kunne vært litt ålreit og tatt litt bilder sammen Så kunne vi dratt med oss håkon og Mats, og tatt litt bilder, hehe.. Bare et lite forslag Det må vi jo få til en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Hadde vert moro og tatt bilder av den ved min siden de er så like Det hadde vært morsomt ja, du skal vel muligens på vårmønstringa til helga? ja, tenkte og ta turen dit hehe. skal innom hamar først også så blir vel kjøre med de bortover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Tror det kunne blitt bra Matss : Du som var hos meg og så på noen 18" for lenge lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Tror det kunne blitt bra Matss : Du som var hos meg og så på noen 18" for lenge lenge siden? Ja, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Fikk utstyrslista i dag, den var lang! Men betyr dette da at det er en såkalt Sport Edition istedenfor M-Tech? Har stussa litt i det siste fordi jeg har jo ikke den typiske M-Tech fangeren foran, jeg har jo bare "nettingen". På de som er org. M-Tech så er det vel en sånn plastlist tvers over osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Fikk utstyrslista i dag, den var lang!Men betyr dette da at det er en såkalt Sport Edition istedenfor M-Tech? Har stussa litt i det siste fordi jeg har jo ikke den typiske M-Tech fangeren foran, jeg har jo bare "nettingen". På de som er org. M-Tech så er det vel en sånn plastlist tvers over osv? Hvordan fikk du tak i utstyrslista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Fikk utstyrslista i dag, den var lang!Men betyr dette da at det er en såkalt Sport Edition istedenfor M-Tech? Har stussa litt i det siste fordi jeg har jo ikke den typiske M-Tech fangeren foran, jeg har jo bare "nettingen". På de som er org. M-Tech så er det vel en sånn plastlist tvers over osv? Hvordan fikk du tak i utstyrslista? Hei. Du kan sende mail til et verksted/forhandler som formidler BMW. Hør med Stenshagen Bil f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Fikk utstyrslista i dag, den var lang!Men betyr dette da at det er en såkalt Sport Edition istedenfor M-Tech? Har stussa litt i det siste fordi jeg har jo ikke den typiske M-Tech fangeren foran, jeg har jo bare "nettingen". På de som er org. M-Tech så er det vel en sånn plastlist tvers over osv? Denne modellen heter induvidual, altså det er org. m3 plast på bilen fra fabrikk, + interiøret som er da blått med alcantara, og meste av utstyr, som understell osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå