Gå til innhold

Evens '98 E36 328i Coupé M-Tech. Solgt 29/10-2010. :(

Share

Anbefalte innlegg

Fikk utstyrslista i dag, den var lang!

Men betyr dette da at det er en såkalt Sport Edition istedenfor M-Tech?

Har stussa litt i det siste fordi jeg har jo ikke den typiske M-Tech fangeren foran, jeg har jo bare "nettingen". På de som er org. M-Tech så er det vel en sånn plastlist tvers over osv?

Denne modellen heter induvidual, altså det er org. m3 plast på bilen fra fabrikk, + interiøret som er da blått med alcantara, og meste av utstyr, som understell osv. ;)

Men så vidt jeg har skjønt så skal det være et "Individual" merke ved dempertårnet om den er en såkalt Individual?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg mente man måtte "Individual" merke neden får air bag på passaser siden jeg om man skulle ha det. Halvor89 her har vel en IS som har Hatt det merket. han har også lilla sømmer på alt av interiøret sitt som skal være "Individual" men jeg er usikker på hva som er hva egnetlig. skulle nok tatt en tur til BMW og fått en forklaring på det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har stått i garasjen et par dager nå, siden vi sliter med å finne ut hvorfor den koker inniblandt. Har byttet vannpumpe, termostat, reimer, ny ekp-tank, div. pakninger osv. Skulle starte å sjekke ting i dag, men så klarte jeg selvfølgelig å miste termostathuset i gulvet slik at dette sprakk. Så må en tur på GS igjen imorgen...

Bildet taler for seg selv, er ikke tid for å stå i garasjen å skru nå! Beklager mobil-kvalitet på bildet.

stti5gruvv5q2ubkqty7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koker den når du står stille? I så fall er det viskosekoblingen på vifta som er problemet. Hadde samme problemet selv.

Nei, er bare når jeg drar den veldig hardt. (Les: sperra) gjentatte ganger. Inniblandt skjer det, mens andre ganger går det bra.

Er ikke tegn til temperaturforskjell når den står stille. Pussig problem. Har sett for meg at det kan være en liten lekkasje i toppakninga også, men det er ingen tegn til at toppakninga er gåen. Så må prøve å luke ut litt først.

Var lekk i den nivå-føleren under radiatoren, samt fra ekp-tanken som også kan ha ført til at den kokte. Kjøpte nye pakninger i dag så får håpe dette hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4stk Rs2 i samme garasje :P

Hvilken garasje er det der,en som sammler?

Hadde en lik den mørke der,savner den fælt;)

Hehe, teller bare 3 jeg. Er vår.

Grombil den svarte ja, går meget godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 3 mente jeg da;)

Så du har garasje sammen med 3 kompiser som har srdilla?

Hvis noen skal selge fremmover er jeg kansje interesert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 3 mente jeg da;)

Så du har garasje sammen med 3 kompiser som har srdilla?

Hvis noen skal selge fremmover er jeg kansje interesert;)

Onkel som eier alle. Den svarte og en av de blå er til salgs p.d.d. Om du er interessert så kan du ta kontakt med meg på PM. Begge har gått under 150.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...