Gå til innhold

Evens '98 E36 328i Coupé M-Tech. Solgt 29/10-2010. :(

Share

Anbefalte innlegg

Likte det orginale intereørte ditt jeg men blir nok fett med vader også vis det er like strøkent;)

Hehe, var på en måte fornøyd med det jeg også. :wink: Men har alltid hatt sansen for vader. Det skal visstnok være "blodstrøkent" ifølge selger, så antar at det er like pent. Men får vente å se når jeg henter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

19 juni skal du bort så da får du ikke henta interiør;)

Haha, får se hva dagen bringer... er snakk om tidlig på dagen detta, men får se! Om jeg får med nok folk kommer jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med vader.. Det fortjener denne bilen her. Ikke så ulik fargekombinasjon som det originale interiøret heller, så da er det jo bare å slå til :)

Utrolig flott bil forresten, hvis jeg ikke har nevnt det tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med vader.. Det fortjener denne bilen her. Ikke så ulik fargekombinasjon som det originale interiøret heller, så da er det jo bare å slå til :)

Utrolig flott bil forresten, hvis jeg ikke har nevnt det tidligere!

Har trua på at det blir pent jeg også... får håpe det ihvertfall! :) Litt sjeldent interiør så måtte bare slå til gitt..

Takk, Tore! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Bilen er ihvertfall oppe å går igjen, ting tok litt tid.

Lenge siden jeg har oppdatert denne tråden nå, men har ihvertfall ordnet mye småtteri rundt om på bilen. Alt ifra klips, pakninger osv osv. har jeg byttet ut som jeg har sett vært dårlige. Generelt vedlikehold.

Bestilte nye skiver og klosser istad:

76red99d73cpa1ggtptf.jpg

Når jeg får lønning i august så blir det å bestille ny girspak fra Koed (Den M-tech spaken med lys i) samt å bestille Eisenmann bakpotte. Savner litt lyd...

Vader interiøret blir hentet på tirsdag, så det blir morro å få inn det. :)

Men hvor mye er det originale M-tech interiøret mitt verdt? Jeg skal bare selge bakseter og forseter osv, ikke dørpaneler siden jeg har airbag i mine og vil gjerne beholde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...