Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Airbaglyset kommer på hvis du har på tenningen med beltestrammerne eller sensormatta koblet fra. Men er jo ingen big deal.. kobles jo greit ut hos noen med diagnoseverktøy.

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Airbaglyset kommer på hvis du har på tenningen med beltestrammerne eller sensormatta koblet fra. Men er jo ingen big deal.. kobles jo greit ut hos noen med diagnoseverktøy.

Men airbagene vil fungere fordet, selvom dette ordnes med diagnoseverktøy? Ikke at jeg har planer om å kjøre i grøfta men.

Skrevet

Visstnok, men ingen grunn til at lyset skal komme på. Putt nøkkelen i lomma og ikke stapp den inn før setene med alle kablinger er på plass. Hvis beltene på de nye stolene er av en eldre type kan det hende du bør flytte over de orginale.

Skrevet
Visstnok, men ingen grunn til at lyset skal komme på. Putt nøkkelen i lomma og ikke stapp den inn før setene med alle kablinger er på plass. Hvis beltene på de nye stolene er av en eldre type kan det hende du bør flytte over de orginale.

Ok, det er godt å vite. Mener å huske setene er fra en sen årsmodell. Takk for opplysningene, hagenisse!

Skrevet
Blir det gule lykter da;)

Morn du! Ja, har faktisk bestilt Yellow tint-kit til E36. :) Lamin-x.

Samme farge på bilen din som på min så de kommer garantert til å bli bra;)

Skrevet
Blir det gule lykter da;)

Morn du! Ja, har faktisk bestilt Yellow tint-kit til E36. :) Lamin-x.

Samme farge på bilen din som på min så de kommer garantert til å bli bra;)

Satser på det, ja! :) Gleder meg til å få det på.

Skrevet

Var lekkasje i den satans AC radiatoren, merka at det blåste så dårlig. Så har bestilt ny i dag fra Andersens Bilradiatorservice. :) Blir ålreit å få kulde i bilen igjen!

Skrevet

Da har jeg nettopp bestilt Scorpion bakpotte samt ny M-Tech girspak med lys i. Se bilde. Ble en dyr kveld gitt...

qt4j77ptg3msavkdju0b.jpg

Skrevet
koster og være kar :P

kjipt dette motor tullet du hadde !

Hehe ja, bil har vel aldri vært lønnsomt... men blir jo bra til slutt da! :)

Skrevet

Takk takk! Jada, blir bra dette.

Har forresten hentet Vader interiør i dag, veldig fornøyd. Skal prøve å montere dette imorgen.

Minner om at det originale interiøret mitt er til salgs.

Skrevet

Da har jeg fått montert Vader interiøret, samt at pakka fra Koed med eksos og ny girkule etc. har kommet. Så i kveld blir det montering for alle penga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...