hagenisse Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Airbaglyset kommer på hvis du har på tenningen med beltestrammerne eller sensormatta koblet fra. Men er jo ingen big deal.. kobles jo greit ut hos noen med diagnoseverktøy.
Evenol Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Airbaglyset kommer på hvis du har på tenningen med beltestrammerne eller sensormatta koblet fra. Men er jo ingen big deal.. kobles jo greit ut hos noen med diagnoseverktøy. Men airbagene vil fungere fordet, selvom dette ordnes med diagnoseverktøy? Ikke at jeg har planer om å kjøre i grøfta men.
hagenisse Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Visstnok, men ingen grunn til at lyset skal komme på. Putt nøkkelen i lomma og ikke stapp den inn før setene med alle kablinger er på plass. Hvis beltene på de nye stolene er av en eldre type kan det hende du bør flytte over de orginale.
Evenol Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Visstnok, men ingen grunn til at lyset skal komme på. Putt nøkkelen i lomma og ikke stapp den inn før setene med alle kablinger er på plass. Hvis beltene på de nye stolene er av en eldre type kan det hende du bør flytte over de orginale. Ok, det er godt å vite. Mener å huske setene er fra en sen årsmodell. Takk for opplysningene, hagenisse!
Evenol Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Setene stammer fra en 97 facelift, så bør gå bra.
Beivakongen Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Blir det gule lykter da;) Morn du! Ja, har faktisk bestilt Yellow tint-kit til E36. Lamin-x. Samme farge på bilen din som på min så de kommer garantert til å bli bra;)
Evenol Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Blir det gule lykter da;) Morn du! Ja, har faktisk bestilt Yellow tint-kit til E36. Lamin-x. Samme farge på bilen din som på min så de kommer garantert til å bli bra;) Satser på det, ja! Gleder meg til å få det på.
Evenol Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Var lekkasje i den satans AC radiatoren, merka at det blåste så dårlig. Så har bestilt ny i dag fra Andersens Bilradiatorservice. Blir ålreit å få kulde i bilen igjen!
Evenol Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Da har jeg nettopp bestilt Scorpion bakpotte samt ny M-Tech girspak med lys i. Se bilde. Ble en dyr kveld gitt...
sv90 Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 koster og være kar kjipt dette motor tullet du hadde !
Evenol Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 koster og være kar kjipt dette motor tullet du hadde ! Hehe ja, bil har vel aldri vært lønnsomt... men blir jo bra til slutt da!
matss Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Detta blir niiice! Gleder meg til å høre scorpion igjen!
Evenol Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Takk takk! Jada, blir bra dette. Har forresten hentet Vader interiør i dag, veldig fornøyd. Skal prøve å montere dette imorgen. Minner om at det originale interiøret mitt er til salgs.
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Da har jeg fått montert Vader interiøret, samt at pakka fra Koed med eksos og ny girkule etc. har kommet. Så i kveld blir det montering for alle penga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå