kim MPower Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Jeg skal til å selge en 01mod 330 ci ganske snart, denne er sølvfarget med sort skinn interiør, manuell gir og 171 000 km på telleren. Var litt uheldig her om dagen og kom borti ett autovern så den står inne til lakking nå.... Blir å selge for 250-260 000kr... Kommer nok annonse på Finn om en ukes tid. Ser det er en heftig diskusjon her om bensin kontra diesel, og må si at jeg har ett åpent sinn overfor diesel, og har flere ganger nå hatt lyst på det i min "neste" bil. Men ikke på 3 serie, min mening er at diesel hører hjemme på større biler, var å prøvde 5 og 7 serie nå i vinter og må si at de nye bilene med diesel motor begynner å bli såpass støyisolert at det snart kan bli aktuelt, rister å kakler fremdeles fryktlig når man står stille, men kanskje om noen år... Da jeg kjøpte 330`n var jeg å prøvde en 330 med diesel, og det valget ble meeeget enkelt, det må da sies at denne hadde automat, men min opplevelse var at skulle jeg kjøpe diesel hadde jeg like godt kjøpt en 320... Men men, alle har heldigvis ikke lik smak, så her må du nok bare finne ut hva du selv liker å ikke dra forhastede sluttninger utfra hva andre forteller deg, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå