awt Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Selger noen 17" sommerdekk jeg ikke har bruk for. Dekkene er ikke påmontert felg. Dimensjonen er 225/45-17 og 245/40-17. Har målt mønsterdybden til 5mm på bakdekkene og 5+ mm på framdekkene. Dette er målt midt på dekket, og de er ikke slitt skjevt eller noe. Merket på dekkene er Champiro 328. Jeg aner ikke hva noe slik kan være verdt, så jeg sier 1000,-/bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Opp. Alle bud vurderes, tar bare opp plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 frakt for desse til Ålesund?500 pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Aner ikke hva frakt kan komme på, men er redd det blir endel. Budet er forsåvidt interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Aner ikke hva frakt kan komme på, men er redd det blir endel.Budet er forsåvidt interessant. Ok. Kunne du se om du kunne funnet ut noe mer info om fraktkostnader,takk? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Uten at jeg vil garantere det, ser det ut til at det er mulig å sende de som to pakker med en pris på rundt 500,- totalt. Mønsterdybden jeg skrev er jeg ikke 100% sikker på (trodde egentlig ingen ville være interesserte), så om du er interessert skal jeg måle den skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Uten at jeg vil garantere det, ser det ut til at det er mulig å sende de som to pakker med en pris på rundt 500,- totalt.Mønsterdybden jeg skrev er jeg ikke 100% sikker på (trodde egentlig ingen ville være interesserte), så om du er interessert skal jeg måle den skikkelig. Dvs. at det blir 500,- for frakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Ja, men det er kun det jeg har lest meg til/sjekket opp på nettet. Det går litt på vekt og slikt, noe jeg ikke aner er på et sett med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ja, men det er kun det jeg har lest meg til/sjekket opp på nettet. Det går litt på vekt og slikt, noe jeg ikke aner er på et sett med dekk. Ok. Hvor fikk du sjekket opp denne prisen da? Jeg har badroms-vekt hjemme. Går vel an å sette på et 16" dekk på den og finne ut hvor mye det veier og plusse på litt mer for å ta sikte på et 17" dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Jeg leste på posten.no og søkt litt rundt på nettet om det å sende dekk. Har baderomsvekt selv, så skal få sjekket opp litt mer nøyaktig. Jeg kan ikke love at det skjer i dag. Skal prøve å få gjort det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Jeg leste på posten.no og søkt litt rundt på nettet om det å sende dekk. Har baderomsvekt selv, så skal få sjekket opp litt mer nøyaktig. Jeg kan ikke love at det skjer i dag. Skal prøve å få gjort det i morgen. Null stress, jeg har god tid ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Bakdekkene har 5mm igjen og framdekkene har bittelitt mer. Dette er målt midt på dekket. Bakdekkene veier 10.2kg. Jeg målte ikke framdekkene, men antar det ligger bittelitt under. Ettersom dekkene er i bedre stand enn jeg egentlig trodde synes jeg 500,- er litt lite, men jeg skal ha det i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå