Gå til innhold

Min e30 325 ix 2 dørs mtech 1 Nye bilder

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min jeg kjøpte for en uke siden.

legger ut noen bilder så får dere komentere hva dere syns.

jeg har nå bestillt nye frontlykter, sotet baklykter, nytt emblem forand da det er litt stygt, bestiullt ny grill.. ny forskjerm har jeg da den er bulket:/

4qpaldpmbuog19fhcz7t.jpg

z80s6unotrlb7rn5xp86.jpg

lhi7t9043h8b7qsru9z5.jpg

uw582pbchnzws5t8olyd.jpg

58wm948pij62vcgg0bf9.jpg

ha60szhrsv5c7em1wt5c.jpg

besy97981ilfjkt4x11i.jpg

da har jeg fått tak i nye felger, sort grill.. lakkert side blinklysa, "luftinntaket" under frontruta, bytta til penere baklykter og blir nye frontlykter og emblem til helgen. gleder meg. her er noen bilder av framgangen

Før og etter bilde av lyktene. litt bedre?:)

kmxkfe069sqg8j6dhm8r.jpg

Bilde av baklyktene ferdig montert:)

1zvzhq95x78fy3wd0gst.jpg

Nye felger:)

xr59ey0yndd9ql0j85vz.jpg

ui8ubj5wus09bavggkk8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig uvanlig å se M-tech 1 på ix, men det er en nytelse de gangene det dukker opp. Bare du får på plass kurvelysene og blir kvitt den grusomme vingen bak, har du en lekker klassiker på hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig uvanlig å se M-tech 1 på ix, men det er en nytelse de gangene det dukker opp. Bare du får på plass kurvelysene og blir kvitt den grusomme vingen bak, har du en lekker klassiker på hendene.

kurvelysene skal på:) vinga skal selvfølgelig av. men kukken av han so,m har satt den på har skrudd den på plass, så er ikke sikker på om mtech vinga klarer og dekke over hullene. ellers må jeg bytte luke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et nydelig eksemplar av e30

Aldri sett mtech1 på IX før så her har du noe veldig spesielt :wink:

Kanskje investere i nye tåkelys og svarte sideblink mens du er i gang med lys-handlinga?

Bakluka "må" jo byttes uansett da du mangler BMW-emblem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et nydelig eksemplar av e30

Aldri sett mtech1 på IX før så her har du noe veldig spesielt :wink:

Kanskje investere i nye tåkelys og svarte sideblink mens du er i gang med lys-handlinga?

Bakluka "må" jo byttes uansett da du mangler BMW-emblem :D

trenger vel ikke emblem? hehe.

tåkelys skal på og sideblink skal lakkeres. skal få gjort noe med den. te vinteren skal den stå inne i varmen, og da skal jeg gå ordentlig over den. har en rustflekk på taket jeg må ta, og sjekke gulvet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på vinteren det er gøy med IX! :D

Men godt du sparer den for det. Går gjerne litt utover bilen hvis man satser litt :wink:

jaa.. gøy med firhjulstrekk på vinteren. men denne skal nok inn i en varm garasje og vente på sollyset i samme strøken tilstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på vinteren det er gøy med IX! :D

Men godt du sparer den for det. Går gjerne litt utover bilen hvis man satser litt :wink:

jaa.. gøy med firhjulstrekk på vinteren. men denne skal nok inn i en varm garasje og vente på sollyset i samme strøken tilstand

denne er vel 2wd for øyeblikket også :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...