Gå til innhold

Min E36 318i=) sladde bilder fra Gardemoen s.6:-)


Morstan
 Share

Anbefalte innlegg

Lenge siden update nå :( har skjedd en del da:D bare ikke hatt nett:/

Fått på doble potter, orginal m3 bakfanger og lakkert den, samt tatt den sparkel flekken bak som du ser på det bilde av spoileren f.eks og lakkert bakenden:)

Slenger ut bildene bare jeg, siden jeg har skrevet litt nå :P

72zlw19x68qy0wu2xdb8.jpg

p7a1ez5r5bzsz27uyfmx.jpg

97t1iyf5d9vtk3c4sr79.jpg

2eoef7ocfku2vattx39m.jpg

lb136o9shkxenk12bkdc.jpg

f98at2zkiadgvs3l2sob.jpg

k4qi68c9odrjn2fn24gg.jpg

of8y40nemzoxmsis77es.jpg

ovvq1uo6z6036sdcymco.jpg

På vei hjem fra jobben :D

lf2ovk6wy9y1pnbyokc7.jpg

Syns hun fikk ei sexy rompe :P

pxpw1bjzvahvl8x1jt0k.jpg

dqa21uhzxibankoibnbn.jpg

Parkert godt å trygt hjemme :D

Kom fortsatt med ris og ros O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk :D mangler bare noen små ting nå :D UUC spoileren, m3 sideskjørt og bakrute senker :) skal iallefall lakkere alt det siste snart. og spoileren og skjørtene blir da montert=) men det som først blir prioritert er å få skilter. hadde den på Eu for en uke siden ca og fikk feil på rustangrep bremserør begge bak, og at batteriet ikke satt fast :P glemte helt av det batteriet. Men bremserør er kjøpt inn og blir kanskje byttet i morgen om det er vær til det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan vaske bilen min uten å få TUSEN riper? Den har stått lenge å støvet ned vett, spylt den tre ganger med høytrykk, men støvet sitter fortsatt:/ prøvd litt forsiktig å gnukke litt steder det ikke syns, og da går det av. men vet ikke hvordan jeg skal få gnukket HELE bilen uten å ripe den med alt støvet? HJELP?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, liten update nå :D fått på UUC spoiler'n, koblet til CFFL ringene, montert xenon i spredere :) samt fått den eu godkjent så skilter blir hentet snart :D

Slenger ut noen bilder jeg :)

e7lt3bd6h1xml38t2dl3.jpg

j7tweadmqthmrmqt6dx9.jpg

y1dw83ylzpyqjwopqhi7.jpg

sxvwukpn57k7qvnq2no7.jpg

ip40ze9r2yqltoc3k3es.jpg

9i0qfn9z0cee80qf8l8s.jpg

Håper på masse kommentarer og ris og ros :D også fint om noen kunne svart på det jeg spurte om over her angånde hjelp til å fjerne støv som SITTER uten å ripe hele bilen [-o< takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Denne ser veldig riktig ut, nydelig! :D skjedd noe mer i det siste eller? Om bilen er veldig støvete så pleier eg å vaske den med meguiars sin microfiber vaskehanske og bruke skummende bilshampoo :) Da får du minimalt med vaskeriper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

in2you: takk for tips :) men leverte bilen til noen som drev med dette jeg. betalte 2000 kroner for full utvendig og innvendig rens pluss polering og sånn. så å si alt egentlig=) ble iallefall bra da, men er en stund siden, men vasket den godt igjen i dag :D skulle hatt en runde til med polering, men er dårlig på det området der :/

Rally Kalle: Tror ikke det er noe sterkere enn vanlig?:P 6000k xenon, noe kina greier. men på bilde så er lyset i verkstedet slått av å slik for å få fram lys effektene bedre. Pluss at jeg har skimsa de 2mm opp med litt tykk gummi :P syns sikkert på noen av bildene om man ser etter :D Skal legge inn noen nye bilder snart, har MANGE. Men den upload greia klikker innimellom så blir litt forbannet så slår av hele driten da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nyere bilder, håper dere liker de=)

oo1ziq71nx15bmww2746.jpg

wj8du2bv468r2j0rkhbx.jpg

omxdx866lref8cpfvg3b.jpg

8z1opfjxa4i7oq6ugzjc.jpg

49a1hadjrmru7ydfta6o.jpg

gwn7hm1kj4n7swuwypje.jpg

Skal se om jeg får lagt ut flere bilder i morgen :D Kom med positive og negative innspill, vet det er litt "ymse" felger på noen bilder:P men noe gamle hjul jeg skulle "bli kvitt" :D Pluss ett stykk gammel mann som ble med på ene bildet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...