Morstan Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Lenge siden update nå har skjedd en del da:D bare ikke hatt nett:/ Fått på doble potter, orginal m3 bakfanger og lakkert den, samt tatt den sparkel flekken bak som du ser på det bilde av spoileren f.eks og lakkert bakenden:) Slenger ut bildene bare jeg, siden jeg har skrevet litt nå På vei hjem fra jobben Syns hun fikk ei sexy rompe Parkert godt å trygt hjemme Kom fortsatt med ris og ros
Morstan Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Tusen takk mangler bare noen små ting nå UUC spoileren, m3 sideskjørt og bakrute senker skal iallefall lakkere alt det siste snart. og spoileren og skjørtene blir da montert=) men det som først blir prioritert er å få skilter. hadde den på Eu for en uke siden ca og fikk feil på rustangrep bremserør begge bak, og at batteriet ikke satt fast glemte helt av det batteriet. Men bremserør er kjøpt inn og blir kanskje byttet i morgen om det er vær til det =)
Lars89 Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Ditta va RØDDIG! Føler det mangler noe på panseret, men hver sin smak
Morstan Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 tusen takk Lars89 og enig med deg! Står litt tidligere i tråden at jeg angrer på akkurat at det ble borte må se om jeg får tak i ett nytt panser med tiden
Morstan Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan vaske bilen min uten å få TUSEN riper? Den har stått lenge å støvet ned vett, spylt den tre ganger med høytrykk, men støvet sitter fortsatt:/ prøvd litt forsiktig å gnukke litt steder det ikke syns, og da går det av. men vet ikke hvordan jeg skal få gnukket HELE bilen uten å ripe den med alt støvet? HJELP?
Morstan Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Hei, liten update nå fått på UUC spoiler'n, koblet til CFFL ringene, montert xenon i spredere samt fått den eu godkjent så skilter blir hentet snart Slenger ut noen bilder jeg Håper på masse kommentarer og ris og ros også fint om noen kunne svart på det jeg spurte om over her angånde hjelp til å fjerne støv som SITTER uten å ripe hele bilen takk =)
in2you Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Denne ser veldig riktig ut, nydelig! skjedd noe mer i det siste eller? Om bilen er veldig støvete så pleier eg å vaske den med meguiars sin microfiber vaskehanske og bruke skummende bilshampoo Da får du minimalt med vaskeriper!
Rally Kalle Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 De spredera er det bare en veldig sterk pære i de ? mine lyser kanskje 1,5m foran bilen...
Morstan Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 in2you: takk for tips men leverte bilen til noen som drev med dette jeg. betalte 2000 kroner for full utvendig og innvendig rens pluss polering og sånn. så å si alt egentlig=) ble iallefall bra da, men er en stund siden, men vasket den godt igjen i dag skulle hatt en runde til med polering, men er dårlig på det området der :/ Rally Kalle: Tror ikke det er noe sterkere enn vanlig? 6000k xenon, noe kina greier. men på bilde så er lyset i verkstedet slått av å slik for å få fram lys effektene bedre. Pluss at jeg har skimsa de 2mm opp med litt tykk gummi syns sikkert på noen av bildene om man ser etter Skal legge inn noen nye bilder snart, har MANGE. Men den upload greia klikker innimellom så blir litt forbannet så slår av hele driten da
Morstan Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Noen nyere bilder, håper dere liker de=) Skal se om jeg får lagt ut flere bilder i morgen Kom med positive og negative innspill, vet det er litt "ymse" felger på noen bilder:P men noe gamle hjul jeg skulle "bli kvitt" Pluss ett stykk gammel mann som ble med på ene bildet :/
benger Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Spinne sånn på begge hjule med 318? Sendt deg en PM forresten.
Morstan Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Hehe;-) funker fjell det men spinner alt for ofte på ett og da hender det tilter litt for meg
Eirsan Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 spinner på begge hjul, diffbrems? Pen bil, hahah ble noe annet med burnefelga dine ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå