Gå til innhold

Min E36 318i=) sladde bilder fra Gardemoen s.6:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel diffbrems på alle? bare ikke diffsperre? ikke vet jeg:P Men hatt en annen 318 og den spant også på to innimellom :)

Og takk for det=) Ja, felgene er litt ymse som sagt:P

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er vel diffbrems på alle? bare ikke diffsperre? ikke vet jeg:P Men hatt en annen 318 og den spant også på to innimellom :)

Og takk for det=) Ja, felgene er litt ymse som sagt:P

Nei diffbrems er ekstrautstyr:)

320'n min spinner bare på 1 hjul. .

Skrevet

skjønner :D Min også er jo sånn :) driver litt på to også KAN den gå over til ett :( hater det! :) Men gidder ikke sveise sperre heller da jeg ikke har mere futt en det jeg har :P

Skrevet

Hei du :D

Takker for kommentaren på bildene mine, må si du har en knallfin bil selv! Sett gjennom tråden og må si jeg liker oppgraderingene du har gjort!

Kjørte forresten bak deg i stad i Gran sentrum, satt selv på i en sølvgrå 525i, 1991mod ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

Er det ikke typisk? :/ I dag kom snøen, og for to dager siden streika driten :/ eller er kjørbar, men den smart ass'n jeg kjøpte bilen av eller før der eller gud veit hvem som har dratt av gjengene/ skrudd på pluggen skakt så pluggen hoppet ut :( kjedelig, er ikke igjen gjenger omtrent. Og vet det ikke er meg for jeg har faktisk ikke rørt pluggene siden jeg kjøpte den :P men den skal få fire nye NGK plugger når han duden får gjenget opp igjen og satt i sånn helicoil. Håpe det skjer snart så jeg kan kjøre bmw bil igjen :D

Skrevet

I dag kom snøen ja, men du er ikke aleine...

325'en min står på bukker i garasjen å venter på bunnpanne og eksosanlegg ;)

Sier ifra når jeg er ferdig, å er jeg ferdig før deg så skal vi ta en feit tur :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...