Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg tenkte meg også ned en tur, men åssen er disse treffa? synes jeg leste at det var kun de som kjører raske runder og fokuserer på idealspor som er invitert?

Skrevet

jeg håper for guds skyld det ikke bare er sånn idealspor kjøring, isåfall gir jeg blaffen å sladder til svartflagget kommer opp.. kan jo sjekke opp med han RR, tviler på han skal kjøre den nascar bmw e39'en uten å sladde litt?

Skrevet
jeg håper for guds skyld det ikke bare er sånn idealspor kjøring, isåfall gir jeg blaffen å sladder til svartflagget kommer opp..

[-X

Mye bedre at du drar på et treff hvor det faktisk er lov.

Nytt for årets sesong er at vi i år kun inviterer til dere som kjører raske runder og fokuserer på idealspor.

Og godt er det.. de gamle raceday-treffene var fullstendig kaos. Helt utrolig at det ikke smalt mer enn det gjorde..

Skrevet
jeg håper for guds skyld det ikke bare er sånn idealspor kjøring, isåfall gir jeg blaffen å sladder til svartflagget kommer opp.. kan jo sjekke opp med han RR, tviler på han skal kjøre den nascar bmw e39'en uten å sladde litt?

Ja virker jo litt rart. Men les på forsiden på www.trackday.no

Skrevet
hmm da er det jo alternativet vålerbanen med bmwccn samme dagen. Vurderer da å reise ditt:)

De tillater jo heller ikke herjing.

Skrevet

jaja da blir det hipp som happ.. jeg var gira på litt herjing men. Da får vi bare se, kjøre skal jeg uansett! syns det kunne vært delt opp i 2 heat, et for drifting, et for grip

Skrevet

Det er vel massevis av treff som er for drifting, så er vel bare å dra på de hvis man vil drifte? Hvis man derimot vil "herje" er det vel vanskelig å finne organiserte treff som tillater dette i særlig grad, og det er vel egentlig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...