m5_klaus Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 lurer bare på om noen har tenkt seg ned til rudskogen til helgen? Vi er 2 eller 3 bmw'er som skal nedover mest sansynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 SKal på rudskogen den dagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Jeg tenkte meg også ned en tur, men åssen er disse treffa? synes jeg leste at det var kun de som kjører raske runder og fokuserer på idealspor som er invitert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 jeg håper for guds skyld det ikke bare er sånn idealspor kjøring, isåfall gir jeg blaffen å sladder til svartflagget kommer opp.. kan jo sjekke opp med han RR, tviler på han skal kjøre den nascar bmw e39'en uten å sladde litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Er takk og lov sporvalgskjøring på disse treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 jeg håper for guds skyld det ikke bare er sånn idealspor kjøring, isåfall gir jeg blaffen å sladder til svartflagget kommer opp.. Mye bedre at du drar på et treff hvor det faktisk er lov. Nytt for årets sesong er at vi i år kun inviterer til dere som kjører raske runder og fokuserer på idealspor. Og godt er det.. de gamle raceday-treffene var fullstendig kaos. Helt utrolig at det ikke smalt mer enn det gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 jeg håper for guds skyld det ikke bare er sånn idealspor kjøring, isåfall gir jeg blaffen å sladder til svartflagget kommer opp.. kan jo sjekke opp med han RR, tviler på han skal kjøre den nascar bmw e39'en uten å sladde litt? Ja virker jo litt rart. Men les på forsiden på www.trackday.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 hmm da er det jo alternativet vålerbanen med bmwccn samme dagen. Vurderer da å reise ditt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 hmm da er det jo alternativet vålerbanen med bmwccn samme dagen. Vurderer da å reise ditt:) De tillater jo heller ikke herjing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Er takk og lov sporvalgskjøring på disse treffene Hmm...bakenden på bilen din sklei da ganske så titt å ofte ut på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Hvis bakenden sklir ut er det førerfeil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 jaja da blir det hipp som happ.. jeg var gira på litt herjing men. Da får vi bare se, kjøre skal jeg uansett! syns det kunne vært delt opp i 2 heat, et for drifting, et for grip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Hvis bakenden sklir ut er det førerfeil! ingen kan vel straffes for det? vansklig å la være at baken slipper litt på bmw med litt hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Det er vel massevis av treff som er for drifting, så er vel bare å dra på de hvis man vil drifte? Hvis man derimot vil "herje" er det vel vanskelig å finne organiserte treff som tillater dette i særlig grad, og det er vel egentlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 vansklig å la være at baken slipper litt på bmw med litt hk... Jeg tror det kan justeres med pedalen helt til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå