Fliid Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Er det noen andre som opplever problemer med Opera (10 ett eller annet) nettleser og bimmers.no samt koed.no ?
Deep Dish Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Enkelte nettsider funker bare med Internet Explorer.. Last ned denne plugin til Opera: http://my.opera.com/operafan2006/blog/show.dml/498628 Den gjør at du kan åpne IE faner i Opera... Problem solved.!
Fliid Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Det fungerte i forgårs. Uten plugin. Firefox går knirkefritt på bimmers og Koed. Men Opera har nå fått problemer. Jeg er da ute etter opplysninger fra noen som har Opera og kan prøve (dog nyeste Opera). Men takk uansett.
cheron Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Prøvde den greia som ble linka til over her. Funker ikke.
Deep Dish Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Prøvde den greia som ble linka til over her. Funker ikke. Følg denne: http://cybernetnews.com/ie-tab-in-opera/
Fliid Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Det har ikke vært ett problem tidligere. Så noe har skjedd. Blir vel ordnet opp i. Så du kan nok slippe å bruke MSIE : )
Nytern Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Har nyeste opera og ingen problemer med bimmers eller koed.. Uten at jeg har vifta med tryllestaven
Fliid Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Må vel sette mine data kunnskaper på prøve da.. Har vel gjort noe jeg ikke burde. : )
Øyvind L. Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Bimmers virker greit med Opera 10.51 hos meg, men hvis jeg logger meg inn på forsiden av Bimmers også trykker på Forum så må jeg logge meg inn på nytt igjen.. Hvis jeg er inne å leser PM meldinger(er innlogget da) og jeg trykker på "forum" i menyen på venstre siden så må jeg logge meg inn igjen.. Det er vedlig irriterende, men ser ikke for meg at det kommer til å bli ordnet på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå