Stian_B Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Lars få ut bilder av interiør og det du selger.... hehe
e30lars Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 bak stilling er solgt.. (stian) ja.. skal prøve på det i morgen
bmw-520i Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 har du bremser framme og bak? hva skal du ha for det? send pm.
beianmotorsport Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 bremskiver fram? elnett? sikringsboks og det som er til den? send gjerne pm.
e30lars Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 har du bremser framme og bak? hva skal du ha for det? send pm. hei.. jeg har et sett med bremser ja.. men husker ikke tilstanden på skiver og klosser.. veit ikke helt pris jeg. solgte et sett med bremser forran.. de fikk jeg 1300kr for.. de var bra.. mvh lars
e30lars Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 bremskiver fram? elnett? sikringsboks og det som er til den? send gjerne pm. de bremseskivene blir nok solgt komplett med alt.. har noen inntriserte på det.. tenkte du på komplett bil en nett ? det er ikke koblett vekk ifra bil da for motor el nett har jeg ikke.. mvh lars
baneet Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Hei! Er bremsene solgt? Trenger også hjullager framme dersom de er i bra stand. også interessert i høyre skjørt bake.
///FredriK.S Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Har du M-tech II ratt og girkule (5trinns)? Har du fått tatt noen bilder av bilen/deler du har igjen?
e30lars Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 skal prøve og ta noen bilder ///fredrik.S har bare en slitt en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå